تکذیب ترور رستم قاسمی در لبنان/ ماجرا چه بود؟

سایتهای اصولگرا از سردار قاسمی به عنوان قهرمان دور زدن تحریم یاد کرده و نوشته اند که ترور می توانست ضربه مهلک بر شریان اقتصادی کشور وارد کند.

تکذیب ترور رستم قاسمی در لبنان/ ماجرا چه بود؟

خبرگزاری صداوسیما به نقل از یک منبع مطلع اخبار منتشر شده درباره تلاش برای ترور سردار رستم قاسمی معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه را تکذیب کرد.

بنا به گفته این منبع آگاه "خبر ترور رستم قاسمی وزیر اسبق نفت کشورمان توسط موساد در لبنان صحت ندارد و ایشان در سلامت کامل هستند."

شب گذشته خبری توسط کانال ها و رسانه های اصولگرا منتشر شد که بر مبنای آن رستم قاسمی وزیر نفت دولت محمود احمدی نژاد معاون اقتصادی کنونی نیروی قدس سپاه در لبنان توسط موساد ترور شده، ولی ترور ناموفق بوده است.

براساس ادعای صورت گرفته طرح ترور قاسمی با همکاری سازمان اطلاعات ترکیه میت لو رفته است.

سایتهای اصولگرا از سردار قاسمی به عنوان قهرمان دور زدن تحریم یاد کرده و نوشته اند که ترور می توانست ضربه مهلک بر شریان اقتصادی کشور وارد کند.

آنها می گویند که قاسمی سه برابر دولت نفت می فروشد. ادعایی که قابل تائید یا رد نیست.

رستم قاسمی یکی گزینه های احتمالی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری است و تحرکات او نیز به شدت افزایش یافته است.

رستم قاسمی تاکنون حضور در انتخابات را تائید نکرده است اما انتشار شایعه ترور او در لبنان را می توان در این راستا ارزیابی کرد.

همچنین فرزند رستم قاسمی در توییتی خبر ترور پدرش را رد کرد.

منبع: فرارو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام میخواهند عزیزش کنند برای ریاست جمهوری 1400 ولی این قصه ها سالهاست منسوخ شده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کارشون همینه. واسه قالیباف و رضایی هم همین تبلیغات رو میکردن. یادمه یه بار گفتند قالیباف ترور شد. یه بار هم گفتند محسن رضایی از ناحیه ی سر گلوله خورد. فقط بلدن قهرمان سازی کنند و با افکار عمومی بازی کنند.

  • ع
    0

    سردارها! چقدر خودشان را بزرگ میبینند!؟

  • ناشناس
    0

    اگه ترور میشد حتماً ازش مجسمه میساختید. فقط بلدید قهرمان سازی و مقدس سازی کنید. نظامیان هیچوقت مقدس نبوده و نیستند. آخوند هم مقدس نبوده و نیست. این بازی مسخره رو تموم کن خبر فوری.

    نظرات شما -
    • فهیم
      0

      لاشعور. اگر نظامیان که به فرمایش امیر المومنین علی( ع)دژهای محکم سرزمین اسلامی هستند، نبودند تو و امثال تو به همراه خانواده ات باید مزدوری می کردید، این امنیت را مرهون چه کسانی هستی... احمق. اندکی تفکر شاید

    • ناشناس
      0

      کامنت گذار فهیم ادب رو رعایت کن.

    • داریوش
      0

      ناشناس جان نوشته ها تو از کجا کپی کردی؟!!!!! اصلا هیچ کس مقدس نیست باشه تو خوبی!!!

    • سارا
      0

      کسای که جونشونو زندگیشان واسه کشورشان بدن باید هم ازشون مجسمه ساخت ادای روشن فکرا رو هم در نیاره

    • ناشناس
      0

      آقای داریوش من نوشته های خودم رو از کسی کپی نمیکنم. شما حالت خوب نیست ساقیتو عوض کن

    • ناشناس
      0

      سارا خانم شما حرف نزنید کسی نمیگه لالی.

    • فهیم
      0

      کامنت گذار ناشناس: خانم سارا جسارت و جراُت داشته ،لذا نامشان را هرچند به استعاره بیان کرده اند. ناشناس... اندر هیچ... موجود بی نام و نشان که حتی جسارت بیان نام خود را هرچند به استعاره نداری.... با خانم ها مودب باش...‌

  • وطت
    0

    والا عراق لبنان کشور برادرن بعد انجا ترور میشن

  • لیلا
    0

    همین سردار ها هستند که ایران رو سر پا نگه داشتن و خاطرشون هم برای ما عزیز است

  • مهری
    0

    جناب آقای قاسمی خدا شما رو حفظ کنه از بلایای دشمن بدور باشید انشالله خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنیم که شما سالم و سلامت هستی سردار عزیز مراقب خودتان باشید در این برهه زمان دشمنان درکمین هستند که ضربه به ملت به دلسوزان انقلاب بزنند خدا کمکتان کند و شما رو از ما نگیرد انشالله

  • ماشالله
    0

    ماشالله این آقا خودش یه پا زره پوشه

  • سید
    0

    این ترفندها لو رفته بابا یا کار خودتان بوده تا بزرگش کنید یا کلا دروغ بوده

  • سالم
    0

    فقط تخریب.واقعا چه نتیجه ای از این تخریبها میگیرید

  • سعدی
    0

    کامنت گذار فهیم ، التماس فهم ، هیچکس مخالف نظامی وخادم ملت نیست ، حرف حساب این است که نظامی باید در حوزه خودش فعالیت کند نه این که ۸۰ درصد پروژه های عمرانی کشور را به زور قدرتی که دارد بگیرد وبخش خصوصی را عملا تعطیل کند ، در کجای دنیا نظامیان برج سازی ومال سازی وسنتر سازی می کنند ؟ ایا این حق وعدالت است در کشور بااین همه مشکلات به جای سرمایه گذاری درصنعت وکشاورزی سرمایه کشور خرج مال سازی شود ، اقای فهیم برو ببین بزرگترین سنتر یا مرکز خرید لوکس کشور در اقدسیه وپایین تر از پارک نیاوران مربوط به کیست ؟ دردی که اینک سعید محمدکه خود سازنده ان بوده به اشتباه بودن سیاستشان در این زمینه اذعان دارد . پس باز هم التماس فهم.

    نظرات شما -
    • فهیم
      0

      کامنت گذار سعدی : اولاً وحی مُنزل نیست که یک فرد نظامی با قابلیت و تخصص خویش در عرصه مختلف ( عمرانی، سازندگی و ... ) ورود ننماید. علیرغم آنکه جامعه شاهد و ناظر آن است که افراد فاقد تخصص و کارایی چگونه سلامت، امنیت ،اشتغال و ... را به ورطه نابودی می کشانند که این موضوع از نظر همفکران آنان نیز مورد تصدیق واقع گردیده است. دوماً: اشاراتی که افاصه فرمودید همان اماکنی هستند که جنابعالی در معیّت دوستان و خانواده در آنجا پز روشنفکرانه می دهید و دیدار و تردد در آن مکان ها را افتخاری برای خود بر می شمارید... که از جهان سوم گذر کرده اید. سوماً: توان و اراده ای در خود می بینید، این گوی و این میدان. ولیکن تخریب چیز دیگری است که در این مقال نمی گنجد. سخن آخر آنکه: اندکی تفکر شاید...

    • ناشناس
      0

      اینهایی که دائم از کاندیداتوری نظامیان حمایت میکنند هدفشان همان مقدس سازی است که فرقی با بت پرستی ندارد. این همه عربستان رو مسخره میکردیم حالا خودمون شدیم بت پرست و نظامی هم شده مقدس. ایران داره به کجا میره؟

  • علیرضا
    0

    موقع انتخابات هست به بهانه های مختلف در صدد بالا بردن قیمت افراد و جناحهای خودشون هستند . همه این خبر ها مهندسی شده هست زیاد دقت نکنید .

  • امین
    0

    ادم مهمی هم نیستی

  • ناشناس
    0

    وقتی وقتش برسد حضرت عزرائیل به سراغش خواهد آمد و او میماند و عملش و هیچ یاوری نخواهد داشت .

  • ذوالقرنین
    0

    با این دغل بازیها بزرگ نخواهید شد هشتاد درصد اعتقاد مردم به دین از بین رفته .مردم شما رو عامل بدبختی میدانند

  • سید حسین
    0

    احسنت بر جناب دکتر سردار قاسمی.اجرکم عندالله

    نظرات شما -
    • سید حسن
      0

      دکترایش از کجا گرفته ؟؟

  • سعدی
    0

    اقافهیم دو باره تکرار می کنم التماس فهم ، این را بدان که اساس خلقت بر مبنای عدل ونظم بنا نهاده شده یعنی هر چیزی سر جای خود واگر اینچنین شد می شود عدل ، یعنی یک پزشک بایددر حوزه پزشکی فعال باشد ، یک درودگرباید درحوزه درودگری ، یک نظامی در حوزه نظامی ، یک سیاسی در حوزه سیاسی و.... البته این به این معنا نیست که یک پزشک نمی تواند کار سیاسی بکند بلکه چون تخصص کافی ندارد ناقص انجام می دهد یک نظامی هم می تواند کار عمرانی انجام دهد ولی در جایگاهی که برایش ترسیم شده عمل نمی کند. حضرت مولوی علیه الرحمه در شعری پرمغز ومعنی دراین باره می فرمایند : عدل چه بود وضع اندر موضعش ظلم چه بود شی در ناموضعش خوب اگر به محتوای این شعر دقت کنید یعنی هر چیزی که سرجای خودباشد عدل است وانچه در جای خود نباشد ظلم . حالا جناب فهیم الدوله انصافا بفرمایید برج وسنتر ومال سازی توسط یک ارگان نظامی انهم در این شرایط سخت اقتصادی عدل است یا ظلم ؟ ایا وضع اندر موضعش می باشد ؟

    نظرات شما -
    • فهیم
      0

      جناب سعدی الدوله: ۱- اندکی از پیله خود برون آئید و خوب بنگرید و اقدامات عمرانی، رفاهی، خدماتی و ...نظامیان کشورهای پیشرفته را رصد نمائید. ۲- اگر آنکونه که فکر فسیل شده شما در پی نتایج آن بود که هم اکنون منتج به نتیجه نشده. فقط از جهت انتخاب ناشایست و نامطلوب شما و همفکران شماست و بسیار واضح و مبرهن است که تکرار الفاط و کلمات دیکته شده فاقد ارزش و جایگاه اجتماعی می باشد. ۳- نظر به آنکه میدانم فهم این موضوع برایتان دشوار است ، ولیکن ارجاع شما به این کلمه: اندکی تفکر شاید...

  • سید حسن
    0

    با این قیافه هرچه تروریسته ترس در وجودش میافته

  • سعدی
    0

    اقا فهیم بفرمایید درکدام کشور های جهان نظامیان برج ومال می سازنند ؟ درکدام کشورهای جهان بخش خصوصی را تعطیل و به نظامیان می سپارند ؟ نابغه کم نظیر اگر این شیوه حکمرانی صحیح بودکه سرنوشت ملت به یارانه ۴۵ تومانی ختم نمی شد ، گیرم انتخاب روحانی را ما اشتباه کردیم اما احمدی نژاد ان معجزه قرن که موضع سیاسی اش به شما نزدیک تر بود که انتخاب شما بود ، فراموش نکن که یارانه ۴۵ تومانی را او تصویب کرد چون وضع اقتصادی بی نهایت گل وبلبل بود !!! ودر اخر هیچ کس دراین کشور مخالف اقتدار وشکوه نظامیان نمی باشد اما عده ای منفعت طلب به جهت منافع شخصی مسیر را غلط ترسیم می کنند ، محض اطلاع شما خود رهبر انقلاب هم در سال ۹۵ فرمودند ورود سپاه به این برج سازی ومال سازی ها اشتباه بوده است ویا مصاحبه جدید سعید محمد را درگوگل سرچ کن وگوش کن که به صراحت می گویدورود به این کار ازابتدا اشتباه بود حالا حضرت مستطاب در پیله ات لول بخوروبگو مرغ یک پا دارد ، چون شهامت پذیرش حرف تلخ را ندارید . متاسفانه

    نظرات شما -
    • فهیم
      0

      کامنت گذار سعدی: ۱_ یارانه ای که به آن اشاره می کنی، محتاج آن هستی و خواهی بود، معجزه انتخاب خود را ذکر نمائید... ۲_ مجدداً یاد آوری میکنم،باز همان تکرار حرف های نخ نما و کلیشه ای... که نه اثر تحقیقات و مطالعات شما در آن حوزه، بلکه شنیده ها و داده های غلط در آن مغز تهی و فسیل شده شماست... سخن آخر آنکه: اندکی تفکر شاید

  • کارشناس در همه امور
    0

    چه پول خوبی میگیری تو خبرفوری از رستم قاسمی با نوشتن این مطالب.

  • ما
    0

    همین باریکه های امید که کمک کرد اقتصاد کشور زمین گیر نشود را مدیون چنین بزرگوارانی مانند سردار قاسمی هستیم درود بر ایشان ان شاء الله در پناه ایزد منان همیشه سلامت و سرفراز باشید

  • متین
    0

    جناب سعدی الدوله و جناب فهیم الدوله من کاری با بحثتون ندارم ولی خیلی لفظ قلم حرف میزنید بار کلا

  • وهاب
    0

    ای دادبیداد.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها