سفرهای نوروزی به قزوین بیش از ۲ برابر افزایش یافت

فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: سفرهای نوروزی در استان قزوین ظرف ۱۰ روز اخیر ۲.۵ برابر شده و تقریبا همه راه سفر در پیش گرفتند.

سفرهای نوروزی به قزوین بیش از ۲ برابر افزایش یافت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش درباره آخرین وضعیت مسافرت‌های نوروزی در استان اظهار داشت: سفرهای نوروزی در استان قزوین ظرف 10 روز اخیر و از 25 اسفندماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 147 درصد بیشتر و تقریبا 2.5 برابر شده است.

وی اضافه‌ کرد: وضعیت یکی دو هفته اخیر نشان‌دهنده این واقعیت است که تقریبا تمامی خانواده‌ها بار سفر بسته و رهسپار استان‌های شمالی و سایر نقاط کشور برای گذراندن تعطیلات عید نوروز شدند.

ذاکری منش ادامه داد: بیشترین میزان تردد مردم قزوین به سمت استان گیلان بوده و محورهای مواصلاتی به سمت این استان ترافیک سنگین و نیمه سنگین داشتند.

افزایش فاحش تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به افزایش فاحش تصادفات منجر به جرح و فوت طی روزهای اخیر گفت: از ابتدای نوروز تاکنون شاهد انواع تصادفات خودرویی در سطح مسیرهای مختلف استان قزوین هستیم که بیشتر آنها به خاطر سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.

ذاکری منش افزود: وجود این مسافرت‌ها و ترددهای گسترده علاوه بر گسترش تصادفات جرحی و فوتی منجر به افزایش شیوع کرونا در استان قزوبن شده است.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها