ریزش سنگ در جاده هراز یک کشته و ۴ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به حادثه دیدگان ریزش سنگ در جاده هراز خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

ریزش سنگ در جاده هراز یک کشته و ۴ مصدوم داشت

جمشید نیک زاد در حاشیه امدادرسانی عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمل به گفت: حدود ساعت ۱۸ عصر پنجشنبه در تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر برای درخواست کمک ریزش سنگ بر روی خودرو پژو بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه امدادی کهرود جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه حادثه در منطقه پنجاب در کیلومتر حدود ۵۰ جاده هراز اعزام شدند.

وی افزود: این خودروی عبوری ۵ سرنشین داشت که در مسیر برگشت از آمل به تهران بود که درحد فاصل منطقه پنجاب، براثر ریزش سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده و خودروی آنها، یک خانم ۳۱ ساله از سرنشینان این خودرو در دم کشته شد و ۴ نفر دیگر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد، نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری اورژانس ۱۱۵، نسبت به رهاسازی مصدومان این سانحه در داخل خودرو اقدام و بلافاصله سرنشینان را برای درمان بیشتر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل کردند.

نیکزاد اضافه کرد، جنازه این خانم نیز پس از انجام مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی و سردخانه سازمان آرامستان شهرداری آمل شد.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها