پیام دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق به مناسبت درگذشت خالق «دیرین دیرین»

محمد ابوالحسنی تهیه کننده و ایده پرداز برنامه های پرطرفداری همچون «دیرین دیرین» و «گیگول»، امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 43 سالگی درگذشت.

پیام دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق به مناسبت درگذشت خالق «دیرین دیرین»

پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این تهیه کننده، منتشر کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون

نابهنگام و سرانجام، مرگ فرا می رسد؛ ناخوانده و دردناک. هرآنکه، آگاه به این سرنوشت ناگاه باشد، دشواری عزیمت ش آسان تر است و اندوه اطرافیان، گران تر.

محمد ابولحسنی عزیز، آگاه بود به فانی بودن روزگار. با همه وجود، جوانی اش را صرف کار و تولید محتوای ایرانی کرد و لحظه های گرامی عمرش را مغتنم شمرد.

اینک جز افسوسی سوزنده، چه می توان گفت و نوشت از این هجرت شتابان؟ با این حال، جز آن لبخند همیشگی مرحوم ابوالحسنی، آثاری پرشمار از او به جا مانده است که یادش را برای ما همیشگی خواهد داشت. رفاقت من و محمد از سال ۹۲ صمیمی تر شده بود. فراموش نمی کنم زمانی را که برای شکل گیری برنامه های ماندگاری چون "دیرین دیرین" و "گیگول" با آن مرحوم جلسات هفتگی داشتیم تا روزهای آخر سال ۹۹ که بحث آماده سازی "خانه خلاق بهزاد" را باهم پیگیری می کردیم. او را کارآفرینی خلاق و ریسک پذیر یافتم که ایران و فرهنگ و هنرش را از جان بیشتر دوست می داشت و برای سربلندی اش، بی قرار بود و پرشور.

مرحوم ابوالحسنی در زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق که برای ایران پیشرفته فردا، جانمایه است، یار و یاور ما بود و بی دریغ، خدمت می کرد.

من امروز، یک دوست خلاق و کارآمد را از دست دادم. ایران هم. این فقدان را به پدر و مادر، همسر و فرزندانش و خانواده گرامی اش، و نیز جامعه خلاق و فناور و اهالی فرهنگ و هنر کشور تسلیت می گویم و برای روح آن عزیز سفرکرده، آرامش الهی را آرزومندم. یادش گرامی.

پرویزکرمی

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق

منبع: اقتصاد دانش بنیان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها