جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین:

موج چهارم شیوع کرونا در استان قزوین آغاز شد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت:‌ با توجه به افزایش بالای بیماران کرونایی در استان قزوین، موج چهارم همه‌گیری کرونا در استان قزوین آغاز شده و بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

موج چهارم شیوع کرونا در استان قزوین آغاز شد

منوچهر حبیبی ضمن اعلام هشدار جدی نسبت به ممنوعیت سفت‌وسخت برپایی هر گونه تجمع و دورهمی در روز طبیعت اظهار داشت: با توجه به افزایش بالای بیماران کرونایی در استان قزوین، موج چهارم پاندمی و همه‌گیری کرونا در استان قزوین آغاز شده و بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تاکستان در وضعیت قرمز و قزوین، البرز و بویین‌زهرا نارنجی هستند. ضمن اینکه تعداد بیماران کرونایی به شدت و به صورت تصاعدی در حال افزایش است؛ به نحوی که بیمارستان‌های استان قزوین در حالت آماده‌باش قرار گرفتند. بنابراین هرگونه دورهمی و تجمع در پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی و فضای سبز در روز طبیعت بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع است.

حبیبی از آغاز اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی از شنبه آینده خبر داد و گفت: عامل اصلی افزایش روند بیماری مسافرت‌ها و میهمان‌های نوروزی بوده و با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی و تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرها محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تازه اعمال خواهد شد.

انتقاد از بی‌توجهی به اخطارها و ممنوعیت‌های قبلی ستاد کرونا

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بی‌توجهی به اخطارها و ممنوعیت‌های قبلی ستاد استانی کرونا در مورد ممنوعیت سفرهای نوروزی را سبب ایجاد هزینه‌های بزرگ بهداشتی و درمانی برای استان دانست و یادآور شد: به اصطلاح این تو بمیری دیگر از آن تو بمیری‌ها نیست و بی‌شک موج چهارم کرونایی با توجه به نقش‌آفرینی کرونای انگلیسی به این آسانی‌ها قابل مهار نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر در روز 13 فروردین‌ماه از خود و عزیزانمان مراقبت نکنیم و بی‌مهابا در سطح دشت و دمن اردو بزنیم، طوفان سهمگین و مرگبار کرونا کل استان قزوین را درخواهد نوردید. بنابراین از هم‌استانی‌ها تقاضا می‌کنیم که امسال هم مانند سال قبل آیین و جشن سیزده‌به‌در را فراموش کرده و در خانه بمانند تا سلامتی خود و خانواده آنها به خطر نیفتد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها