کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک خبر داد.

کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در همدان

سردار سلمان امیری اظهارکرد: این محموله که در بار یک کامیون جاسازی شده بود با اشراف پلیس استان همدان و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات محترم قضایی شد.

وی مقابله قاطع و بی امان با سوداگران مرگ را از اولویت های مأموریتی پلیس استان برشمرد و افزود: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اولین فرصت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خودروهای پلاک نهاوند در سایر شهرستانهای استان جریمه خواهند شد

معاون اجتماعی پلیس استان همدان با بیان اینکه خودروهای پلاک نهاوند در سایر شهرستانهای استان جریمه خواهند شد، گفت: فردا در شهرستان نهاوند اجازه تجمع در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان داده نمی‌شود و مسیرهای ورود به این اماکن مسدود خواهند شد ضمن اینکه در صورت حضور خودروهای پلاک نهاوند در سایر شهرستانهای استان علاوه بر دوربین‌های نظارتی توسط مأمورین هم اعمال قانون خواهند شد.

حسین بشری افزود: از مردم خوب و فهیم استان همدان به‌ویژه شهرستان نهاوند می‌خواهیم با ماندن در منزل و جلوگیری از هرگونه تجمع در روز طبیعت، کمک کنند تا انشالله از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در همدان امکان یک‌طرفه شدن مسیرها در "روز طبیعت" وجود دارد، تصریح کرد: از ساعات بعدازظهر فردا امکان یکطرفه شدن مسیرهای گنجنامه، بلوار ارم، سد اکباتان و سمت حیدره وجود دارد و با توجه به میزان ترافیک و سنگینی آن مسیرها یک‌طرفه خواهند شد و از مردم عزیز انتظار داریم نهایت همکاری رو با پلیس داشته باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها