شرور مسلح شهرستان چابهار با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات پیچیده و ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان شرور مسلح در مخفیگاهش در شهرستان چابهار شناسایی و دستگیر شد.

شرور مسلح شهرستان چابهار با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

سردار احمد طاهری اظهار داشت: درعملیات پیچیده و ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان شرور مسلح در مخفیگاهش در شهرستان چابهار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شرارت‌های سریالی و مسلحانه در شهرستان چابهار، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح و همچنین حمل سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع دسته جمعی و عربده‌کشی از اقدامات شرارت‌آمیز این شرور مسلح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مجرم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف، که پس از انجام تحقیقات پلیسی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری در اعلام خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر محموله یک هزار و 127 حلقه لاستیک قاچاق کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده بالغ بر 12 میلیارد ریال بوده که در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها