۳ روش غیرحضوری برای داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کاشان پیش‌بینی شده است

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان دریافت پیامک از سرشماره

۳ روش غیرحضوری برای داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کاشان پیش‌بینی شده است

علیرضا قطبی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 16 فروردین اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان به مدت یک هفته تا یکشنبه 22 فروردین ساعت 18 ادامه دارد.

وی با بیان اینک داوطلبان از چهار روش می‌توانند ثبت‌نام خود را در این دوره انتخابات شورای اسلامی روستا تکمیل کنند، افزود: استفاده از نرم افزار موبایلی با مراجعه به سایت entekhabat.moi.ir و دانلود برنامه، ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوزی، مراجعه به دفاتر پیشخوان پیشخوان دولت و مراجعه به بخشداری چهار شیوه ثبت نام است.

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان با بیان اینکه در سه روش نخست باید پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) مبنی بر انجام ثبت نام قطعی به داوطلب ارسال شود، ابراز داشت: شماره تلفن همراه داوطلب باید به نام شخص داوطلب و مالک آن خط باشد.

وی با بیان اینکه انجام روند انتخابات مطابق با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده از سوی وزارت کشور در منطقه کاشان اجرایی می‌شود، گفت: داوطلبان باید دقت داشته باشند به هنگام ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دریافت رسید چاپی ممهور به مهر آن دفتر را اخذ کنند.

قطبی با بیان اینکه به منظور عدم تجمع و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا داوطلبان از روش‌های غیرحضوری برای ثبت‌نام استفاده کنند، تصریح کرد: از داوطلبان درخواست داریم به منظور انجام ثبت نام مدارک لازم از جمله سوءپیشینه را آماده و ثبت‌نام را به روزهای پایانی و یا زمان پیک ثبت نام موکول نکنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها