انتقام اینستاگرامی از پسر عمو

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و عامل مزاحمت برای شهروند ایلامی در اینستاگرام خبر داد.

انتقام اینستاگرامی از پسر عمو

سرهنگ علی جمالی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس و طرح شکایت با این موضوع که شخص یا اشخاصی در فضای مجازی از طریق چند صفحه مختلف در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده اند، پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه از شاکی و بررسی مستندات به دست آمده، موضوع در دستور کار کارشناسان سایبری قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل ایجاد مزاحمت با هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، بیان داشت: متهم که پسر عموی شاکی بود به دلیل اختلافات خانوادگی و قومی با ایجاد چندین صفحه مختلف در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده بود که در نهایت به همراه مستندات و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

سرهنگ جمالی گفت: پلیس فتا افرادی را که در فضای مجازی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها