تارتار: استقلال را خوب کنترل کردیم/ امروز ۷، ۸ نفر از بازیکنان آکادمی‌مان در زمین بازی کردند

سرمربی پیکان گفت: استقلال را خوب کنترل کردیم و بچه‌ها نکاتمان را به نحو احسن در زمین اجرا کردند و نتیجه هم برای ما با توجه به شرایطمان مناسب بود.

تارتار: استقلال را خوب کنترل کردیم/ امروز ۷، ۸ نفر از بازیکنان آکادمی‌مان در زمین بازی کردند

مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول با استقلال پایاپای پیش رفتیم تا دقیقه ۳۵ که در محوطه جریمه ما اتفاقی افتاد و بین بازیکنانمان تنش ایجاد شد و در آن دقایق تمرکزمان را از دست دادیم و استقلال بهتر از ما کار کرد. در ادامه دوباره بازی خوبی را ارائه دادیم و نیمه دوم هم به همین شکل بود و استقلال را خوب کنترل کردیم و دنبال ضد حمله بودیم که در این مورد موفق نبودیم.

او اضافه کرد: در کل تیم ما منظم بازی کرد و بچه‌ها نکاتمان را به نحو احسن در زمین اجرا کردند و از تک‌تک‌شان تشکر می‌کنم. نتیجه هم برای ما با توجه به شرایطمان مناسب بود. امروز ۷، ۸ نفر از بازیکنان آکادمی‌مان در زمین بازی کردند و این دستاورد بسیار بزرگی است که ما را به آینده امیدوار می‌کند. جوانان برای ما بازی کردند و ما هم خوب بازی آن‌ها را بررسی کردیم و اگر از بازیکن جوانی استفاده می‌کنیم نشان‌دهنده این است که لیاقتش را دارد و چند نفر از آن‌ها امروز هم در زمین بازی کردند.

او درباره بازی‌های جام حذفی گفت: ما آن بازی‌ها را به چشم یک بازی تدارکاتی سنگین نگاه می‌کنیم و روی مسابقات حذفی تمرکز نداشتیم. روی لیگ برتر تمرکز کردیم که بتوانیم جایگاه مناسبی داشته باشیم. پیکان سال‌های گذشته شرایط خوبی نداشت اما خدا را شکر امسال شرایط خوبی در جدول دارد و دغدغه سقوط نداریم و می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار کنیم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها