سوت رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی هند به میزبانی کردستان و در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

سوت رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد

این رقابت‌ها از امروز دوشنبه با حضور ۳۱۸ کُشتی‌گیر، در قالب ۳۲ تیم از ۳۰ استان کشور در سالن آزادی سنندج آغاز و تا روز سه‌شنبه و انتخاب نفرات برتر هر وزن برای حضور در اردوی تیم ملی ادامه دارد.

رئیس هیات کشتی استان کردستان در گفت‌وگویی، اظهار کرد: کُشتی‌گیرهای حاضر در این مسابقات، در اوزان ۴۵ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۱ کیلوگرم، ۵۵ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم، ۷۱ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم، ۹۲ کیلوگرم و ۱۱۰ کیلوگرم برای کسب سهمیه تیم ملی به روی تشک می‌روند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در وزن ۶۵ کیلوگرم با ۴۸ شرکت کننده بیشتر است، افزود: در هر وزن ۲ نفر برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب می‌شود.

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه این رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور تحت عنوان "یادواره شهدای دانش‌آموز استان کردستان" برگزار می‌شود.

وی در پایان به حضور ۶۵ مربی و ۱۴ سرپرست از سراسر کشور در این رقابت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور نیز ۱۹ تا ۲۱ فروردین در سالن آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها