رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

افزایش ۱۰۰درصدی تعداد مبتلایان روزانه کرونا در کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۴۵١ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۱۰۰ درصد را نشان می دهد.

افزایش ۱۰۰درصدی تعداد مبتلایان روزانه کرونا در کردستان

فرزین رضاعی در گفت و گو با اظهار کرد: در حال حاضر ٢٩٨ بیمار مبتلا به در بیمارستان‌های استان بستری هستند و متأسفانه به دلیل بی توجهی برخی شهروندان در ایام تعطیلات نوروز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و به تبع آن تعداد بستری‌ها هستیم.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان کرونایی در کردستان به تفکیک شهرستانها افزود: هم اکنون در سنندج ١٢۴ نفر، سقز ۵٢ نفر، مریوان ١٠ نفر، قروه ٢٠ نفر، بیجار ٣٩ نفر، کامیاران ١۴ نفر، دیواندره ٩ نفر، بانه ٢٨ نفر و دهگلان دو نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۴٣ بیمار مبتلا به در بخش ویژه بستری هستند.

رضاعی از مرگ دو بیمار در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری در کردستان از ابتدا تاکنون هزار و ۱۱۶ نفر است که سنندج با ۴۴۸ نفر بیشترین قربانیان کرونایی را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها