قتل جوان چابهاری با شلیک گلوله پدر و برادر بی رحم

راز قتل جوان 25 ساله در چابهار برملا شد و پدر و برادرش به عنوان قاتل شناخته شدند.

قتل جوان چابهاری با شلیک گلوله پدر و برادر بی رحم

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تکذیب خبر قتل جوان چابهاری توسط سارقان از دستگیری پدر و پسر خانواده که عاملان قتل این جوان بودند، کمتر از ۵ روز خبر داد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر که بازتاب غیر واقعی و کذب در فضای مجازی مبنی بر ارتکاب قتل جوانی در چابهار توسط سارقان داشته است، بیان کرد: هشتم فروردین ماه سال جاری در پی قتل جوانی ۲۵ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار موضوع کشف پرونده و دستگیری قاتل و یا قاتلان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان چابهار با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ‌های موجود و با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی، متهمان اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد متهمان که پدر و پسر آن خانواده بودند، به دلیل اختلافات خانوادگی طی یک نزاع و همچنین با شلیک گلوله سلاح کلت این جوان را به قتل رسانده اند که در فضای مجازی بصورت غیر واقعی و کذب، بدون هیچ سند و مدرکی علت قتل را به دلیل ورود سارق به منزل وی و سپس ارتکاب قتل ذکر کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با شناسایی متهمان و با اشراف اطلاعاتی و مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان چابهار و با هماهنگی قضایی، طی ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان پس از ۵ روز دستگیر و از آن‌ها یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ فشنگ نیز کشف شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا رو آخرت زمانه یازهرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها