دستگیری سارق منزل کمتر از ۵ ساعت در خاتم

سرپرست فرمانده انتظامی خاتم از دستگیری سارق منزل در کمتر از ۵ ساعت از زمان وقوع سرقت در این شهرستان خبرداد.

دستگیری سارق منزل کمتر از ۵ ساعت در خاتم

سرهنگ حسین اسمعیلی اظهار کرد: باتوجه به وقوع سرقت به پلیس، بلافاصله مراتب جهت کشف و شناسایی سارق یا سارقان به یگان ها و عوامل گشتی فعال در سطح حوزه اعلام شد.

وی افزود: مأموران پلیس خاتم درحال گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو "پژو پارس" مشکوک و جهت بررسی خودرو به راننده خودرو دستور ایست می دهند.

شهرستان خاتم دارای دو بخش مرکزی و مروست می‌باشد. شهرستان خاتم در پی تفکیک مناطق هرات و مروست و هرابرجان از شهرستان شهربابک و منطقه چاهک از بخش مشکان شهرستان نی ریز و مناطق کرخنگان و چنار ناز از شهرستان بوانات تشکیل شده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: راننده خودرو بلافاصله پس از متوقف کردن خودرو، با به جا گذاشتن خودرو متواری می شود که توسط پلیس خاتم دستگیر می‌شود و در بازدید از صندوق عقب اموال مسروقه سرقتی کشف و با انتقال خودرو به پاسگاه، اموال مورد شناسایی مالباخته قرار می گیرد.

این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی خود و هم‌جواری با استان‌های فارس و کرمان از نظر قومی و فرهنگی دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد. افزون‌بر این باعث مهاجرپذیری و رشد فرهنگ‌های گوناگونی شده‌است، به گونه‌ای که امروزه در شهرستان خاتم آمیزه‌ای از فرهنگ مردم کرمان و فارس مشاهده می‌شود.

سرهنگ اسمعیلی در پایان با اشاره به دستگیری سارق در کمتر از پنج ساعت پس از سرقت، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال و سارق نیز با قرار وثیقه روانه زندان شد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها