خط بازیافت شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: یکی از اهدافم توسعه شرکت آبان بسپار بود تا بتواند با سوددهی بیشتر و زیان کمتر به فعالیت خود ادامه دهد، که خوشبختانه با حمایت ها و تلاشهای صورت گرفته این امر محقق شد.

خط بازیافت شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد

به گزارش خبر فوری ، عبدعلی ناصری صبح امروز 18 فروردین در بازدید از شرکت آبان بسپار توسعه و افتتاح خط بازیافت اظهار کرد: از روزی که به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شدم اوضاع شرکت مناسب نبود و سیلاب 98 خسارت 45 هکتاری به مزارع نیشکر وارد کرده بود.
وی افزود: در آن زمان با کاهش 50 درصدی محصول مواجه شدیم و ضرورت تعدیل نیرو وجود داشت اما با کارهایی که در واحدهای تولیدی انجام شد و بازگشت به چرخه تولید توانستیم به بازدهی مورد نیاز برسیم و نان هیچ یک از کارکنان قطع نشد.
ناصری تصریح کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها وضعیت خانواده نیشکر بهتر خواهد بود و تولید امروز که ششصد و 10 هزار تن است به ششصد و 20 تن خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به تولیدات شرکت آبان بسپار گفت: این شرکت در راستای تامین بخشی از کالای مورد نیاز عملیات زیربنایی و آماده سازی اراضی کشاورزی شرکت توسعه نیشکر فعالیت می کند.
وی ادامه داد: یکی از اهدافم توسعه این شرکت بود تا بتواند با سود دهی بیشتر و زیان کمتر به فعالیت خود ادامه دهد، که خوشبختانه با حمایت ها و تلاشهای صورت گرفته این امر محقق شد.
ناصری عنوان کرد: یکی از کارهایی که در شرکت آبان بسپار ضرورت داشت افتتاح خط بازیافت ضایعات بود که از نظر اقتصادی و محیط زیستی تاثیر مثبتی در این شرکت و چرخه تولید نیز دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اظهار کرد: در گذشته این ضایعات به بیرون فروخته می شد و ارزش افزوده آنچنان نداشت بنابریان تصمیم گرفته شد خط بازیافت ضایعات را راه اه ندازی کنیم که امروز با خریداری، تجهیز و نصب دستگاههای بازیافت این عملیات انجام می شود که در ساخت لوله ها مجداد مورد استفاده قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: افتتاح خط بازیافت برای بیست نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و اگر با افزایش شیف مواجه شویم به چهل نفر هم می رسد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها