پخش فیلم‌های «جکی چان» و آثاری با مضمون پزشکان

شبکه نمایش این هفته فیلم‌های جکی چان را پخش می‌کند و در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با مضمون پزشکان را به روی آنتن می‌برد.

پخش فیلم‌های «جکی چان» و آثاری با مضمون پزشکان

این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با مضمون پزشکان پرتلاش که در شرایط فعلی، مردم را تنها نگذاشتند و دلسوزانه در کنار آنان برای حفظ سلامت تلاش می کنند را به روی آنتن می برد. همچنین در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازیگری جکی چان نیز پخش خواهد شد.


فیلم‌هایی که این هفته به روی آنتن شبکه نمایش می‌روند به ترتیب ساعت پخش عبارتند از:

ساعت ۱۹:
فیلم هایی در ژانر پزشکان از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های: نجات در کرنتن، پچ ادامز، پزشک زبر دست، خیلی دور خیلی نزدیک، امید روح می یابد، بسوی مقصد و پزشک آفریقایی پخش می شوند.


ساعت ۲۱:
فیلم هایی با بازی جکی چان بازیگر معروف فیلم‌های اکشن از شنبه تا جمعه: استاد جوان، نشان، پروژه A، فولاد خونین، زودیاک چینی، پدر خوانده کانتون و تعقیب و گریز به روی آنتن می روند.

ساعت ۲۳:
به ترتیب: نبرد پانفیلوف، آزاد به قید شرط، فارگو، فرار نیمه شب، مسیر سنگی، مرد نیکوکار و دنیای کامل هستند که از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.


ساعت یک بامداد:
فیلم های کلاسیک این شبکه: سرافراز، اهانت، من و خرس ها، اجبار، گربه ۹دم، سفر معجزه اسا و تاندر بولت و لایت فوت هستند که مخاطبان می توانند از شنبه تا جمعه به تماشای این فیلم ها بنشینند.

منبع: روابط عمومی شبکه نمایش

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها