اعلام جرم مجلس علیه رئیس جمهور، وعده‌ای که عملی شد/ روحانی، مقصر سونامی کرونا در روزهای بهاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ارسال نامه ای به رئیس قوه قضائیه، ورود جدی و بررسی ویژه چگونگی گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور در پی اظهارات غیر کارشناسی رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی کرونا را خواستار شد.

اعلام جرم مجلس علیه رئیس جمهور، وعده‌ای که عملی شد/ روحانی، مقصر سونامی کرونا در روزهای بهاری

حسینعلی شهریاری پنجشنبه گذشته اعلام کرده بود که روزهای شنبه و یکشنبه، دواعلام جرم علیه رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی صورت می پذیرد، به این علت که وی با سوءمدیریت سبب افزایش مرگ و میر و بیماری ها شد و کشور را گرفتار کرد.

طبق گفته وی، قبل از تعطیلات نوروزی، روند ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از آن، بسیار کاهش یافت به گونه ای که امید می رفت کادر درمان امکان بازیابی توان خدمتی خود را داشته باشند، اما متاسفانه اظهارات نسنجیده و غیرمسئولانه رئیس جمهور و سوء مدیریت در وزارت میراث فرهنگی و فروش بلیط های حمل و نقل و رزرو هتل ها باعث افزایش بی رویه مسافرت های نوروزی و در پی آن گسترش بیماری و ابتلای افراد زیادی شد.

امروز رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد که وعده اعلام جرم علیه رئیس جمهور، عملی شد. وی با ارسال این نامه به رئیس قوه قضائیه ورود جدی و بررسی ویژه چگونگی گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور و افزایش چشمگیر مرگ هموطنان در پی اظهارات غیر کارشناسی و ناصواب رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی کرونا به جهت عدم توجه به تذکرات دست اندرکاران، فعالان جامعه علمی و پزشکی را خواستار شد.

شهریاری بیان کرد: در این نامه خطاب به رئیس قوه قضائیه اعلام شد که بیماری کرونا در سطح جهان همچنان بی محابا می تازد و تاکنون درمان خاصی برای آن پیش بینی نشده و تنها پیشگیری از سرایت آن می تواند این روند را کند و کم اثر کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که ورود و چرخش ویروس جهش یافته خطرناک جدید در کشور اوضاع را پیچیده تر و شکننده تر کرد، در این میان به صورت ناباورانه راهکار شناخته شده فاصله گذاری اجتماعی و از شاخص ترین مصادیق آن محدودیت های سفر در ایام نوروز ۱۴۰۰ نادیده گرفته شد، به گونه ای که می توان این حادثه خطرناک را به نبود اراده در کسانی دانست که وظیفه جلوگیری یا به حداقل رساندن مسافرت های نوروزی را داشتند، اما آن را اعمال نکردند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار کرد: این در حالی است که وزارت بهداشت و جامعه علمی پیش از تعطیلات به کرات هشدارهای لازم را دادند و انتظار این بود که با توجه به موج های قبلی و سفرهای برون شهری، نوروز ۱۴۰۰ که با یکسال آگاهی بخشی در ذهن مردم به عنوان یک امر ناشایست و ضد سلامت نقش بسته بود، به یکباره به امری مباح مبدل نشود تا تجربه ها تکرار نشود و شاهد فاجعه ای که امروز با آن در مراکز درمانی مواجه هستیم، نباشیم.

وی با بیان این که این سوال در ذهن مردم ایجاد شده که چرا چنین شد و در این میان مقصر کیست؟ تصریح کرد: مرجع و صاحب صلاحیت در این خصوص ستاد ملی کروناست که ریاست آن با رئیس جمهور است، سونامی نوروز کاملا قابل پیش بینی و پیشگیری بود، قانون مسئولیت مدنی و قانون مجازات اسلامی بخش دیات در این خصوص روشن است و به نظر می رسد که قصور یا تقصیر را متوجه ریاست این ستاد می داند.

به گفته شهریاری، ساده انگاری و در کنار آن چشم پوشی از ادای تکلیف میدانی در جلوگیری از مسافرت های نوروزی از عوامل این اتفاق ناگوار است. کمیسیون بهداشت و درمان همگام با جامعه پزشکی و دست اندرکاران حوزه های اجتماعی و سلامت که با وقوع نشانه های خستگی مردم از یکسال تحمل محدودیت ها، بهاری مصیبت بار را گوشزد می کرد از رئیس قوه قضائیه به عنوان حافظ حقوق عمومی مردم، در قبال این عملکرد ناصواب ریاست قوه مجریه که می توانست با تدبیر خود و از موضع اقتدار ناشی از ریاست ستاد، اوضاع رو به بهبود کرونا را تداوم بخشند، ولی نبخشیدند و کشور را با موج سهمگین و دیگری از این بیماری مواجه کردند، اقدام بایسته قضایی را خواستار شد.

منبع: عصر هامون

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 89
  • ا
    0

    بازهم انتخابات وتهمت وتصفیه حسابها شروع شد

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای شهریاری وقتی آمار آمد پایین شانسی و الله بختکی بود یا نتیجه مدیریت صحیح ستاد کرونا بود؟ لابد اون موقع قالیباف خودش را جلوی سیل کرونا انداخت و سیل بند شد. اقای شهریاری مجلس چوبش را از لای چرخ دولت بردارد تا دولت کارش را بکند. اما این چوبی که شما گذاشتید و هزینه اش سلامت و جان مردم است قرار دو ماه دیگر برایتان رئیس جمهور بسازد. امکان ندارد آن را از لای چرخ دولت بردارید. وقتی 60 میلیون یارانه بگیر داریم یعنی مردم گرسنههستند و نمی توانند کاسبی را تعطیل کنند. اگر این مردم گرسنه را به بهانه گرسنه تر کردید و ریختند به خیابان . به نظر شما برای حفظ نظام چند نفر از آنها کشته می شوند. بیشتر از کشته های بنزین یا کمتر؟ شما که نماینده این مردمی چقدر تلاش کردید همان 40 یا 50 هزار نفری که بهت رای دادند را متقاعد کنی کاسبی کنند اما با رعایت پروتکل های بهداشتی. تا هم کسی نمیرد هم اقتصاد بچرخد هم معیشت بهتر شود. شما وقتی از بهروز وثوقی و شهید سلیمانی و امیر تتلو استفاده ابزاری می کنید چرا از کرونا نکنید!!!؟

    نظرات شما -
    • ب
      0

      همه مسوولان مقصرند .هم دولتی ها هم مجلسی ها

  • ناشناس
    0

    عدالت اجرا میشود : ومسئول نا لایق قصاص میشود؟

  • صص
    0

    چرا علیه رحمانی فضلی و شمخانی اعلام جرم نمی کنند ؟

    نظرات شما -
    • ب صص
      0

      تو چسفیل خوردی بشین با حال نداریییی

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا یک رئیس جمهور نادان و یا مغرضی داریم که کشور را به سوی قهقرا برده است. چون یک فردی که حتی اگر یک هفته در یک اداره کوچکی مسئول باشد می‌فهمد از موقعیت ها چگونه استفاده کند.

    نظرات شما -
    • ف
      0

      میگن ذات حقیقی اشخاص تو بحرانها معلوم میشه . تو بحران کرونا هم معلوم شد روحانی قاطعیت . مدیریت و جربزه لازم را نداره.

  • مایوس
    0

    انشاالله که در قوه قضاییه موضوع پیگیری و عدالت برقرار گردد !!!!!هرچند ایشون شده دوردانه لوث و پروی نظام که شاید کسی جرات اجرای عدالت بر ایشون رو بخود نمیدهد!!!!!

  • مورچه
    0

    تنهاسفرهانبود بسیارازمردم را روحانی فرستاد توصف مردم کروناگرفتن .کی بایدمحاکمه بشه خیلی جرمش سنگین شده

  • 123
    0

    این آقا که مقصر هستش درونش شکی نیست . ولی مردم هم نباید به مسافرت می رفتن . این بی وجدانی هستش یکطرفه گفتن .

    نظرات شما -
    • د
      0

      مسوولان یک مملکت مدیریت جامعه را بر عهده دارند . یعنی این مملکت قوه انتظامی ندارد که به این وضعیت نظم بدهد.

  • ....
    0

    بخدا فوری تو این افراد را آدم حسابیمی کنی واخبارشان را منتشر می کنی واگرنه هیچکس به این افراد توجه نمی کند اینا فقط دنبال جلب توجه هستند عصانیتشان هم فقط به همین خاطر است کسی بهشان محل نمی گذارد

    نظرات شما -
    • ب نقطه
      0

      نقطه احمق چراخلاف جهت مردم حرگت می کنی نوکرروحانی هستی؟

  • علي
    0

    همش سياست بازي!!!مردم رو چي فرض كرديد؟كساني بايد محاكمه شوند كه خريد واكسن خارجي را ممنوع كردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دردو بر شما

  • ارژنگ
    0

    روحانی باید محاکمه بشه

    نظرات شما -
    • به ارژنگ
      0

      بله قربان با اژدر می‌زنیم بهش

  • کرونا
    0

    یعنی الان چی میخواد بشه!!!!!

  • سید
    0

    خدا وکیلی چه عجب! چه عجب! چه عجب ! نمردیم و دیدیم که یکبار این اتفاق افتاد اگر راست باشد . باید دید این موضوع حقیقت دارد یا خیر تا زمانی که مسئولین نسبت به اقدامات خود جوابگو نباشند وضعیت میشود همینی که در این چهل سال اتفاق افتاده و این عدم پیگیری متاسفانه مردم را نسبت به نظام دل سرد می کند . چطور وقتی یک فرد عادی در جامعه تخلفی می کندو باعث آسیب به جامعه و مردم می شود, محاکمه و مجازات میشود , پس باید مدیران ارشد و وزرا و شخص رئیس جمهور هم باید نسبت به اقدامات اشتباه و تصمیماتی که باعث به خطر افتادن جان مردم و سلامت جامعه می شوند پاسخگو باشند. که اگر این اتفاق نیفتد مردم دیدشان نسبت به نظام بد خواهد شد و این بد شدن دید مردم دودش تو چشم مملکت و نفوذ دشمنان در عمق خاک این کشور خواهد شد .

  • مهدی
    0

    تو را به دینتون محاکمه اش کنین،،

    نظرات شما -
    • ب مهدی
      0

      تو ریاکار معلوم الحال از دین چه می فهمی لپ لپ جان

  • موسوی
    0

    موندم. وفتی روحانی و وزراش اینجوری به میل خودشون می تازن رهبر چرا از اختیارات خود استفاده نمی کنن و جلو تاخت و تاز اینا رو. نمی گیرن،،،،، اینا دلسوز مردم نیستن و به میل خودشون دارن همه رو به کشتن میدن،،،، همین جا از رهبر عزیزمون میخوایم که ورود کنن،، مساله مرگ. و زندگی 80 میلیون هست،،،،

  • ؟
    0

    واقعاً بعد از تجربه یکساله بر همگان واضح و آشکار بود که سفر می تواند کشور را به سمت بحران ببرد . پس چرا مسافرت را آزاد کردند ؟ واقعاً روحانی به عنوان رئیس دولت و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا نباید مواخذه شود ؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      گفتی تجربه . فکر نکنم تو مملکت ما این واژه کاربردی داشته باشه

  • کوروش
    0

    بازهم گاوبندی؟ مجلس به اصطلاح انقلابی ده درصدی به خوبی واقف است که روحانی مقصر نیست بلکه دستورقرنطینه نشدن شهرهادراختیارات روحانی نبوده ونیست. خودروحانی و مجلس انقلابی ده درصدی این بازی کثیف رابرای فریب ملت شروع کرده اندتاتقصیررابه گردن دیگران بیندازند.

  • سحر
    0

    افرین عجب جراتی

  • پرسشگر
    0

    نزدیک انتخابات هست و زمان بگم بگم ها

  • داودی
    0

    بنده دل خوشی از رییس جمهورندارم ولی واقعیت اینست که در درجه اول بعضی از این مردم مقصر این سونامی کرونا هستند در محله ای که بنده زندگی میکنم از دیروز تا الان بنده چها ر بار با مردمی که ماسک نمیزنند درگیری پیدا کردم با کمال وقاهت میگویند کرونا دروغه ما اعتقادی به ماسک زدن نداریم خوب این افراد هستند که امار را زیاد میکنند و دودش به چشم همه میرود من فکر میکنم باید دولت مانند بعضی کشورها از نیروهای پلیس استفاده کند کسی که نمی فهمد باید با کتک وبا قوه قهریه با انان برخورد شود نمی فهمه کاریش هم نمیشود کرد فقط با تو سری باید به این افراد فهماند که کرونا واقعیت دارد و باید از ماسک هم استفاده کنند ترا بخدا ایراد نگیرید و بگویید مگر جنگل هست و از این حرفها باور بفرمایید عده ای که تعدادشان هم کم نیست مانند ماقبل تاریخ فکر میکنند و چون پرتکلها را رعایت نمیکنندو خانواده ها را در معرض مرگ میکشانند از دشمن خارجی چیزی کم و کسر ندارند و باید با زور با انها برخورد شود

  • بریز اونجایی که ....
    0

    مهم نیست . جمعه ها میفهمه مملکت چجوری بوده و اینکه الانه همه مسئولین کشورها دارن مدام زنگ میزنن به ایشون و وزیر بهداشت میگن شما چجوری کرونا رو مهار کردین !!!!؟؟؟ بیاین به ما یاد بدین . الانه اقتصاد ما از آلمان بهتره .

  • میثم
    0

    ستاد مقابله با کرونا و شخص رییس جمهور باید پاسخگو باشند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      روحانی همانطورکه آن روحانی محترم گفت حالش خیلی خوشه وبااین توهمات کشوررانابودترمیکنه ماچی داریم صف مرغ وگوشت قسطی وروغن وکرونا ومرگ وگورخوابی ووووووووووووووووارمغان دولت بنفش باکلید مسخره اش مجلس باید عدم کفاییت اوراصادرکند دلش راخوش کرده به برجام مسخره

  • امیر
    0

    باید واسه همتون اعلام جرم شود. ولی کو محکمه

    نظرات شما -
    • خ
      0

      محاکمه کیلویی چند . همش نمایشه

  • بی نام
    0

    ایشان به چیز فاتحه خواند بورس ووووووووووو

  • ستاد مرکزی
    0

    اولا مردم خودشان مقصر هستند و فقط پول دارها اقدام به مسافرت کردند ۲مجلس ٥درصدی با دادن آبگوشت به رای دهندگان در حد آن نیست که شکایت علیه منتخب ملت میکند ۳ ما فقرا نه مهمانی رفتیم نه مسافرت اگر هم سرمایه دار بودیم باز عقل حکم میکرد در خانه بمانیم گناه بی فکری بعضی ها را به گردن دولت نیندازید و نفس دولت را که روزهای آخرش را می گذراند بیش از این تنگ نکنید.البته بلا نسبت بعضی از نمایندگان محترم که با رای بالا به مجلس راه یافتند

    نظرات شما -
    • محمدامین
      0

      اول اینکه فقط پولدارها مسافرت نرفتنن ، دوم اینکه آقای رییس جمهوری که سال 96 بیش از 57 درصد آرا را کسب کردند و محبوبیت بالایی داشتند هم اکنون محبوبیت ایشان به 5 درصد کاهش پیدا کرده و خود مردم از رایی که به آقای روحانی دادند پشیمان هستند ، سوم اینکه چطور میشود که بعداز ساعت 9 شب نمیتوان در سطح شهر تردد کرد اما همان موقع میتوان به شمال کشور و لب دریا رفت ، اگر رییس جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا برای عید محدودیت تردد بین استانی و محمدودیت های دیگر را وضع میکردن اوضاع این طور نمیشد و در آخر بخشی از این فاجعه کرونایی متوجه مردم میشود نه همه آن . رییس جمهور محترم چطور به خود اجازه میدهد که بدون هیچ محدودیتی سفرهای هواپیمایی صورت بگیرد و چرا مرز با ترکیه را نمیبندن .لطفا نظر بنده را به اشتراک بگذارید.

  • محمد
    0

    قص و نیت روحانی فقط و فقط ضربه به ملت است ولا غیر نمونش بورس و قیمت دلار

    نظرات شما -
    • ..
      0

      ساندیس خور بیسواد

    • ب ..
      0

      بهتراز پاچه خواری اصلاحطلبها است بیسوادهم خودتی احمق

    • ب محمد ساندیس
      0

      لعنت به شرقگرا های کمونیست و طرفدارانش و پاچه خواران مفلس احمدی نژاد

  • ناشناس
    0

    شریعتمداری حکم اعدام راصادرکن

  • حرف دل
    0

    مسخره است ، راست میگین استیضاحش می کردین ، بله بله فرمودند از بالا اجازه استیضاح ندارند ، پس نمایندگیتون به درد عمه اتان میخوره

  • وحید رضایی
    0

    ان شاءالله که مجلس روحانی رو به میز محاکمه بشه،،، بدلیل ناکارآمدی در کنترل کرونا، ارز، خودرو، بورس ، گرانیهای سرسام آور ،و.......

  • اذری
    0

    مردم اینها به فکر منافع خود هستند نه به فکر نظام ونه بفکر مردم اینها مردم را مشغول میکنند تا زمان سپری بشه انشالله جواب اینها رادرانتخابات خواهیم داد

  • رزطط
    0

    مجلس چوسو هر روز کاری را لریه ملت انجام می ده

  • کمال
    0

    بزودی کل مردم ایران بایدازروحانی به قوه قضاییه شکایت کنند مملکت رانابودکرد توآسموناسیرمیکنه روزی ده دقیقه ازسرحال خوش یه حرفی میزنه ومملکت روبهم میریزه روحانی میخواهد دولت بعدی رابایک بحران مالی وجانی وسیاسی وامنییتی روبرو کنه ماداریم به طرف سونامی سقوط میرویم خداکنه خیرنبینه وعاقبتش ازیزید بدتربشه که کشوررانابود کرد ضربه ای که او به اسلام وکشورومردم زد هیج حاکمی درطول تاریخ نزده

  • سعید
    0

    روحانی ۷ فروردین: به نظر من پیک کرونا تمام شده روحانی ۲۱ فروردین: پیک چهارم کرونا از عرق وارد ایران شد بنظر شما برای وقاحت حد و مرزی قائل هستند؟

    نظرات شما -
    • ب سعید
      0

      مثل خودت که از وقاحت هم گذشتی.زرررشک

  • کاربر ناشناس
    0

    مقصر اصلی رئیس ستاد کرونا است ایشان امروز می گوید من مقصر نیستم همه مقصر هستند تو غلط کردی نمی تونستی رئیس جمهوری شدی مردم را چی حساب کردی

    نظرات شما -
    • ف
      0

      و بازی کی بود کی بود من نبودم

    • ..
      0

      مقصر اصلی اونی که نمی گذارد واکسن وا رد بشود

  • €€
    0

    واقعا این کرونا قابل پیش بینی بود از طرفی بلیط فروشی می کردند برای رونق گردشگری تو این وضعیت از طرفی وزیر بهداشت می اومد میگفت مردم تو رو خدا سفر نرید .نتیجه اینکه منافع و سود یک سری منجر به بازی با زندگی انسانهای دیگه میشه .و افرادی هم که با وجود تشخیص پزشک کرونا مثبت پا شدند رفتند مسافرت رسما به حق و حقوق آدمهای دیگه بی احترامی کردند .آدمهایی که از ترس کرونا یکساله دائما در اضطراب بسر می برند و بشدت رعایت می کنند .حالا روحانی هم به عنوان رئیس جمهور مسلما مقصر هست .اما مثل قضایای دیگر سیل و زلزله و بنزین و گوشت و تخم مرغ و مرغ تضاد منافع سازمانها و از طرفی کل نگر نبودن تصمیم ها منجر به این اتفاق میشه .در این شرایط افراد جامعه خودشون باید حواس جمع باشند و از طرفی بدون هیچ اغماضی کسانی رو که ماسک نمی زنند و رعایت نمی کنند دو روز مسلما بازداشت کنند و یا با جریمه نقدی درست اشون کرد که دیگرون مجبور به کشیدن جور نادانی این افراد نشوند .به نظرم رئیس جمهور کاملا تو این قضییه مقصر بود و البته این نظر ربطی به جناح و حزب و غیره نداره .به وزیر بهداشت میگه درمان کنید به وزیر راه و وزیر مرتبط با گردشگری میگه درآمد داشته باشید . خب همون کاری که ترکیه کرد رو ایران کپی پیست کرد و نتیجه اش هم در هر دو کشور شبیه هم شده(( سونامی کرونا)). تا وقتی نگاه درآمد زا به انسانها وجود داره همین آشه همین کاسه .حالا چه ایران چه کشور دیگه .روحانی یا هر مسئول دیگه فرق چندانی نمیکنه . چشم ها را باید شست ...

  • ناشناس
    0

    روحانی جای خود !!! به ندانم کاریهای شما نمایندگان اقلیت کی باید رسیدگی کنه؟.همه شما محکوم هستید به شرایط حال حاضر این مردم بی نوا.

    نظرات شما -
    • ق
      0

      معلومه دارو دسته اصلاح طلبان تدبیر و امیدی هستی خصوصا از نوع نجومی بگیر که اینطور کامنت می گذاری اگر مردم شما را قبول داشتند همان حداقل رای را شما در مجلس می آوردید ..

    • ناشناس
      0

      درجواب ق امان از فهم وشعور امثال تو !!! من نه چپ اصولگرام مثل تو نه اصلاح طلب منفعل کسی هستم که درد مردم ومیفهمه نه تلاقیهای نخ نمای سیاسی رو. کتاب بیشعوری روبخونی بدنیست.

  • بحث نکن
    0

    بگیرید اون . . .

  • arad
    0

    حی علی خیرالعمل

  • ناصر
    0

    دلیل اصلی گسترش کرونا نبودن واکسن هست والا انگلیس با ۸۰میلیون جمعیت روزی ۸نفر میمیرد چرا؟

  • میرزا
    0

    روحانی سفرهای استانی روسای قوا را چطور گنتل کنه

  • حدیث
    0

    من اگه رییس جمهوربودم مقدار ی برای واریزمیکردم ویک ماه تعطیلی سراسری که امار صفرمیشد

    نظرات شما -
    • مهرداد
      0

      عزیزم 14 ماه از ورود کرونا به کشور گذشته اگه میخواستند این کار ها را بکنند همون ماههای اول میکردند.

  • ح
    0

    ریس جمهور هر روز ی میزگرد تشکیل میده و کارش هشدار دادن الکی هست مثلا تالار ها ببندن مردم ماسک سه لایه بزنن دستکش بپوشید فقط همین حرف های تکراری و بی فایده این کارارو ی سخنگوی ساده بهداشت هم میتونه بزنه شما بجای هرروز صحبت کردن از برجام و فحش دادن ب ترامپ لعنتی بیاید میدون انقدر میزگرد تشکیل ندید

  • سعید
    0

    ای کاش قوه قضائیه پیگیری کنه

  • زرشک
    0

    اگه جرات داشتیت یه اعلام جرم به چین که این ویروس رو ساخته و انتشار داده هم میکردید مجلس خود فروخته

  • دن کیشوت
    0

    پاسخ قوه‌قضاییه: چشم الساعه اعدامش میکنیم.

    نظرات شما -
    • ع
      0

      کاملا واضحه که نمایشی است

  • شهروند
    0

    نفس عمیق بکشید صف رو رعایت کنید به همه واکسن میرسه بعد از خواب که بیدار شدید؟ اقای روحانی توی خواب هم دلش برای ما می سوزه اینم قوت قلبه خوبه حتی در خواب؟ مثل پبامک شب عید هم زمان به خواب همه برید؟ چه خوابه واکسنی بود

  • رضا
    0

    اینم مثل بقیه موارد مجلس انقلابی تو صحن مجلس بعد از یک دادو بیداد الکی انتخاباتی به فراموشی سپرده میشه

  • سید علی میرافضلی
    0

    اگه برای هشت سال نابود کردن ملت بیچاره ایشون رو مجازات کردن برای کرونای فروردین که عمداً این حسن روحانی هیچ اقدامی انجام نداد هم مجازات میکنن

  • ایرانی
    0

    واسه سقوط بورس و دزدی از مردم که کسی نباید محاکمه بشه نه؟

  • حسن
    0

    مجلس دلش برای مردم نسوخت

  • شیخ
    0

    مجلس ودولت روحانی الالخصوص وزیربهداشت ونوبخت باید به دریاریخته شوند یک برخوردقاطع وانقلابی بایک مشت بی سواد

    نظرات شما -
    • د
      0

      یک هم پرسی بگذارید ببینید مردم دنبال به دریا انداختند چه کسانی هستید ولی مردش نیستید مردم چیکاره هستند اسلحه را عشقه بمب و موشک مسلسل مردم کرم هستند که باید زیر پا به بشوند

    • ..
      0

      بیسواد از انقلابی ندا یم می تونی بری ازشان امتحان بگیری اگر از ۲بیشتر گرفتند بعد بیا جشن بگیره

    • ب..
      0

      خودت هم بیسوادهستی غلط املایی داری بی هویت هم که هستی بهتراست خفه شی

    • به شیخ
      0

      فقط بهت میگم زارت زارت زارت زرررشک

  • رامین
    0

    شهریاری جان مطمئنی داری راه عدل و عدالت رو میری؟ اگر بناست که روحانی مجرم شناخته بشه برای عدم مدیریت بحران کرونا، برای دیگر مشکلاتی که در این ۴۰سال اندی بوجود آمده چه کسی را باید مجرم شناخت؟ مطمئنی تنها روحانی مجرمه؟ و افراد دیگری که باحرفهای نسنجیده و کارها و برنامه ریزیها و سیاستهای و موضع گیریهای اشتباه خودشون مملکت رو به این روز انداختن بی گناهند؟ برادر من اگر روحانی برای عدم مدیریت بحران کرونا مجرمه شما همتون از اون بالا بالاها گرفته تا این پایین برای این سیاه بازی تون مجرمید همتون مجرمید نه فقط روحانی روحانی تنها ایرادی که بهش وارده اینه که درنمیاد و رک و راست بگه که آهای ملت من هیچ کاره ام، من فقط بازیچه ام دولت در سایه س که همه تصمیمات رو میگیره و اجرا میکنه

  • بهمن امامیان
    0

    برین خجالت بکشین بخدا مملکت رو نابود کردین مجلس انقلابی دیگه قوز بالا قوز

  • ایرانی
    0

    یک نفر باید به این روحانی بگه مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند دیگه هرکس حرف می زنه در نزد ملت ایران جای نداره با علی برکت الله و انشالله ماشاالله مملکت درست نمی شه مملکت باید دست اهلش داد ما رئیس جمهور بی لیاقت و حراف نمی خواهیم ما کار می خواهیم آقای روحانی شما اگر تونستید مثل هویدا 13 سال تورم ر ا زیر پنج درصد نگه دارید من دست شما می بوسم

    نظرات شما -
    • به ایرانی
      0

      با این تفسیر حضرت ایرالی باید رضا پهلوی را دعوت کنیم تا شاه شود اما نگفتی تورم از زمان احمدی نژاد شروع شد چای 5هزارتومان شد 30هزارتومان برنج هندی 17هزارتومان شد 75هزارتومان ووووو تنها کسی که رییس‌جمهور بدون تورم بود سید محمد خاتمی بود ولاغیر تنهاترین سردار بزرگ عصر حاضر مملکت گل و بلبل بودش عسلویه را ببینید با هزارران شاغل تنها یکی از شاهکارهای ایشان است آن هم با نفت 8دلاری اما احمدی نژاد با 140دلاری. و 800میلیارددلار تورم را آنچنان بالا برد و اسکناس بی پشتوانه چاپ کرد و سکه‌های تمام بهار را هزار هزار به اطرافیانش داد که 300سال به عقب برگشتیم زمان خاتمی نیم سکه در عروسی‌ها میدادیم الان توان دادن سکه مسی هم نداریم بر پدر آنان که سیاه را سفید و سفید را سیاه میبینند .....درود و سلام خدا بر خاتمی عزیز

  • مورچه
    0

    بااین جنایتکارهایی که من می بینم سالهای سال کرونا ریشه کن نخواهد شدبهداشت شخصی ماسک فاصله اجتماعی وخوردن حبوبات اگرهم توان مالی داشتید سوپ مرغ .خدای ناکرده اگرکسی مثبت شد بدون ترس واسترس درخانه استراحت کند بیمارستان قتلگاه شد نروید اول رعایت بهداشت وماسک دوم توکل بخدا

  • علی۵
    0

    الان با روحانی مصاحبه کنند خودش میشه منتقد واز وضع موجود به شدت انتقاد میکنه پررویی در این مملکت از زمان احمدی نژاد باب شده بهتر برای واکسن زدن هم مردم بروند درمانگاه سر خانه روحانی و احمدی نژاد. آمار محله هردوتاشون خیلی خیلی پایین!

    نظرات شما -
    • بهمن
      0

      ازبس دروغ گفت امروزشعارمردم شده ازبس دروغ شنیدیم مادیگه رای نمیدیم این دستاوردروحانی است مشارکت بعدی به بیست درصد هم نخواهدرسید

  • سیف الله
    0

    چرا علیه ان دو اخوندی که در روز روشن مردن را تشویق می کردند در حرم ماسک نزنید در و دیوار را هم ببوسید واگر گفتند چه کسی گفته بگویید روحانی کاروان گفته ؟ خدائی این جرم اشکار نیست ؟ این ملت را به مسلخ کشیدن نیست ؟ایا نباید علیه انها که می گویند صحن های حرم چون وسیع است برگزاری نماز اشکال ندارد اما انقدرنمی فهمند که محیط دستشویی و وضوخانه ها محدود وبسته است وانتقال کرونا درانجا شیوع پیدا می کند . فقط روحانی مقصر نیست، ملتی که یک سال است اثار وتبعات کرونا را می بیند واین همه رسانه های داخلی وخارجی از مرگ ومیر کرونا می گویند وهرهفته بار سفر می بندند هم خود مقصرند چرا که ریسک خطر را برای یک تفریح زود گذر به جان می خرند .

  • علی
    0

    روحانی.باید. تمام خیابانهاجاده هابندرهاراطناب یازنجیرکشی میکردیکسوم ماسک نمیزنه حتما پول ندارن برای ماسک بدهن اوناماسک بزنه مردم وقتی هشدارهاراجدی نمیگیرن تقصیربعضیهاچیس ه

  • کمال
    0

    عامل بدبختی ومرگ وتباهی روحانیست

  • محمود
    0

    خدا آدم های حسود را نجات دهد خدا آدم های عقده ای را نجات دهد. خدا آدم های تندرو را از شر شیطان لعین نجات دهد تا آدم خوبی شوند

  • پراید رنگ طلایی ، سانروف دار ، مدل ۱۴۰۰
    0

    چرا شکایت ، ایشان روز جمعه سیزده فهمیدن . اصلا ایشان جععه ها بروز میشن (ابدیت) ، ایشان جمعه صبح متوجه میشن ، البته نمیدانیم مسلکش چیست. درست گفتم مسلک .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها