ماجرای ارسال نامه موحدی کرمانی به کاندیدا‌های اصولگرا

برخی رسانه‌ها امروز از قول سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کردند که آیت‌الله موحدی‌کرمانی نامه‌ای به مهمترین کاندیدا‌های احتمالی جریان اصولگرایی ارسال کرده و از آنان خواستار ارائه برنامه‌های خود شده است.

ماجرای ارسال نامه موحدی کرمانی به کاندیدا‌های اصولگرا

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به پرسشی در زمینه ارسال این نامه به نامزد‌های جریان اصولگرایی اظهار کرد: من از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم و این را باید آقای متکی اعلام کند، اما جدای از اینکه نامه‌ای ارسال شده یا خیر باید بگویم که اصل بر این است که از نامزد‌های احتمالی دعوت شود تا بیایند و دیدگاه‌های خودشان را در شورای وحدت اصولگرایان مطرح کنند.

همچنین اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه آنچه مصوبه شورای وحدت بود دعوت از کاندیدا‌های احتمالی اصولگرا برای ارائه برنامه‌های خودشان است، افزود: این کار طبعاً انجام خواهد شد، اما اینکه آقای موحدی‌کرمانی این نامه را داده‌اند یا نه، من هنوز چنین خبری را ندارم.

عضو شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آنچه که من اطلاع دارم این است که تصویب شده که آقایان تیم و برنامه‌های خود را به شورای وحدت تقدیم کنند تا آن‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهند؛ بنابراین این مصوبه را داریم، اما اینکه چنین نامه‌ای را آیت‌الله موحدی کرمانی نوشته باشند یا نه، من در حال حاضر از چنین موضوعی بی‌خبرم.

وی یادآور شد: به هرحال این اقدام اگر انجام شده باشد در راستای همان مصوبه است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی نیز ضمن اظهار بی‌اطلاعی از ارسال این نامه به امضای آیت‌الله موحدی‌کرمانی تاکید کرد که اگر چنین اقدامی انجام شود از طریق سخنگوی جامعه روحانیت اعلام خواهد شد.

پیگیری خبرنگار ما از منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان و حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نیز در این زمینه تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چگونه می شود ادعای اصول گرایی دینی را راستی آزمایی کرد؟! --- برای راستی ازمایی ادعای اصول گرایی باید از مدعیان خواست هریک چند آیه قرآنی از شناختهای مختلف فرهنگ دین داری قرآنی را از بر بخوانند و جایگاه هر یک از این آیات را در سوره های قرآن تعیین کنند تا مشخص شود این مدعیان در حقیقت چند در صد اصول گرا هستند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها