آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار دارند.

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور و بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم (در اجرای ماده(۲۳۴)آیین نامه داخلی مجلس)، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی (در اجرای تبصره(۱) ماده(۴۵) آیین نامه داخلی مجلس) و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور (در اجرای تبصره(۱) ماده(۴۵) آیین نامه داخلی مجلس) نیز در دستورکار امروز نمایندگان قرار دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    امیدوارم خروجی امروز به سود مردم باشد

  • محسن نوروزی
    0

    برای خرید خودرو صفر در هیچ کجای دنیا مثل ایران نیست...که صدای معاون رییس جمهورجهانگیری را هم در اورد...باید این بساط کلاهبرداری در صنعت خودرو جمع شود ...تا مردم کمتر تحقیر شوند...با امید به انروز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها