مطهری: به ما گفتند یک نفر در تهران و دو نفر در شهرستان خودکشی کردند / منتظر گزارش مسئولان هستیم

نائب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع خودکشی برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر خبر داد و گفت: منتظر گزارش مقامات مسئول در این ارتباط هستیم.

مطهری: به ما گفتند یک نفر در تهران و دو نفر در شهرستان خودکشی کردند / منتظر گزارش مسئولان هستیم

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا ، نائب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع خودکشی برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر خبر داد و گفت: منتظر گزارش مقامات مسئول در این ارتباط هستیم.

علی مطهری ، در رابطه با ناآرامی‌های اخیر و اینکه آیا درخواست دیدار با بازداشت‌شدگان زندان اوین را داشته‌اید، گفت: هنوز در این باره درخواستی نداشتیم؛ ولی از مقامات مسئول درباره خودکشی بعضی بازداشت‌شدگان سوال کردیم و اطلاعاتی را گرفتیم و پیگیر قضیه هستیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با افرادی که گفته می‌شود خودکشی کرده‎اند نیز تاکید کرد: به ما گفتند یک نفر در تهران و دو نفر در شهرستان خودکشی کردند و بنا شد که گزارش دقیقی به ما بدهند که فعلا منتظر آن گزارش هستیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    پس منتظر باشید تا بهتون گزارش بدهند خخخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    شما ها تا کی می خواهید همه چی را سانسور کنید حالا به لطف پیشرفت تکنلوژی مردم عشایر هم از اخبارات اگاهند ما که صداو سیما نداریم که یه اخبار درست وراست را به مردم بده اونجا مردم تو کف خیابون ها دارند می نا لند اما صداو سیما طوری وانمود می کنه که انگار خبری نیست ومردم را ضد انقلاب معرفی می کنه . جالب اینجاست که برخی اقایون مثل اقای میر سلیم می گند که افرین صدا وسیما عملکردش عالی بود . از روبا میپرسند شاهد کیه می گه دمم خاک بر سر ما مردم ایران که کی داره بر ما حکومت میکنه ایرانی که یه روز شاهزادگان عرب براش خوش رقصی می کردند وهمه مردم دنیا ارزوی فقط دیدنش را داشتند امروز به اسم یه کشور تروریست پرور می بینند .لطفا درد دل های ما فقرا را بذارید تا همه ببینند

  • جهانگیر روحانی
    0

    آخه تا کی می خواهید به این تحلیل های آبکی تان ادامه دهید آقای مطهری . امثال حضرتعالی باید هزاران بار به خاطر این خبطی که انجام دادید( تصویب برجام در 20 دقیقه) از ملت غیرتمند ایران عذرخواهی کنید. نکند ملت را فقط برای رای دادن می خواهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها