تحلیلگر مسائل سیاسی:

با اجماع عقلای اصولگرا، قالیباف قطعا باید نامزد انتخابات شود

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جریانات سهم خواه مثل پایداری و جریان احمدی نژاد به دلیل منفعت گروهی خود، اساس کار را بر تخریب شخصیت هایی گذاشته‌اند که می توانند با ورود به انتخابات ریاست جمهوری در رفع مشکلات قدم بردارند.

با اجماع عقلای اصولگرا، قالیباف قطعا باید نامزد انتخابات شود

انتخابات نزدیک است و هنوز چهره های اصلی نظر نهایی خود را برای ورود به صحنه انتخابات اعلام نکرده اند. بسیاری معتقدند با توجه به اوضاع کنونی، کشور به یک مدیر اجرایی قوی نیاز دارد. با این اوصاف محمدباقر قالیباف از جمله شخصیت هایی است که کاندیداتوری اش می تواند آرایش صحنه انتخابات را تغییر دهد.

عباس سلیمی نمین درباره نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری عقل حکم می کند جریان های سیاسی قابلیت های خودشان را متناسب با شرایط به میدان بیاورند تا بتوانند کاستی‌ها را برطرف و به ضروریات جامعه رسیدگی کنند.

وی افزود: امروز هر دو جناح بر این دیدگاه اتفاق نظر دارند که اجماع بر یک نامزد به مصلحت کشور است چون در صورت پیروزی، او بهتر می تواند به مطالبات مردم پاسخ گوید اما متأسفانه برخی‌ها متأثر از منافع و کاندیداهایی هستند خیلی برای شان منافع جمع و منافع ملی اولویت ندارد چون آنها فقط به خودشان می اندیشند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: جریانات سهم خواه مثل پایداری و جریان احمدی نژاد به دلیل منفعت گروهی خود امروز اساس کار خود را بر تخریب شخصیت هایی گذاشته است که می توانند با ورود به انتخابات ریاست جمهوری در رفع مشکلات و کاستی ها قدم های بلندی بردارند. این جریانات به مصالح نظام توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه برخی تبلیغات منفی جریانات سهم خواه و خارج از اصولگرایی نباید توجه کرد، افزود: اگر اجماع عقلای اصولگرا روی آقای قالیباف صورت بگیرد قطعا او باید در انتخابات ثبت نام کند و به اجماع صورت گرفته پاسخ مثبت دهد. حتی اگر این اجماع منهای جریان سهم خواه مثل جبهه پایداری باشد.

سلیمی نمین تأکید کرد: هر کاندیدایی دافعه و جاذبه هایی دارد و هیچ کسی را نمی توان پیدا کرد که از این خصیصه مستثنی باشد. شاید برخی بگویند جریان سهم خواه جبهه پایداری درباره کاندیداتوری آقای رئیسی حرفی ندارد اما واقعیت آن است که آنها راضی به حمایت از آقای رئیسی نیستند هرچند جرأت هم نمی کنند که مسیر تخریبی را علیه او آغاز کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: در مجموع اگر اجماع عقلا روی آقای قالیباف باشد جای هیچ تردیدی نمی گذارد که ایشان باید برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام و اعلام کاندیداتوری کند.

منبع: فردا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • منم مختار
    0

    فارغ از جناح بندی بایستی هر کسی که مورد وثوق ملت است کاندیدا شوند چپ و راست مستقل و میانه دلواپس و دلخوش میانه رو شورای نگهبان استصوابی نباشد هم بهتر است

  • ناشناس
    0

    مسئله اصلی اینه که تو قشر شما عاقل پیدا نمیشه

  • کاربر ناشناس
    0

    انالله واناالیه راجعون آقای سلیمی شماکه خودتان مشهدی هستیدومی دانید بعضی از مشهدیها زرنگ وناقلا نقدوول نمی کنند برودپی نسیه وقالیباف هم ازاین زمره مشهدیها ست ریاست چنددرصدی برمجلس چنددرصدی رااز دست نخواهدداد فاعتبروایااوالی الابصار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها