مشاوره تلفنی روانشناسی؛ بهترین انتخاب برای ارتباط با روانشناس

خیلی از افرادی که دچار مشکلات روحی و روانی هستند، با این تفکر که خودشان به تنهایی می توانند از پس مشکلات آن برآیند، از مراجعه به روانشناس خودداری می کنند.

مشاوره تلفنی روانشناسی؛ بهترین انتخاب برای ارتباط با روانشناس

این افراد دلایل مختلفی هم برای کمک نخواستن از روانشناس می آورند که همین موضوع شرایط بیماری آنها را بدتر می کند. مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی تا حدودی به این افراد کمک می کند تا در بهترین حالت از مشاوره های روانشناس بهره مند شوند.

دلایل مراجعه نکردن افراد به روانشناس
افراد زیادی معتقد هستند کمک گرفتن از یک دکتر روانشناس برای افراد روانی و به اصطلاح دیوانه است و همین موضوع باعث ترس از قضاوت شدن در آنها می شود. از طرفی بیان کردن مشکلات و احساسات برای بعضی افراد دشوار است و باعث خجالت آنها می شود. گاهی هم اتفاق می افتد که افراد به صورت پنهانی به روانشناس مراجعه می کنند که مبادا قضاوت شوند و مورد تمسخر قرار بگیرند. همه این دلایل باعث می شود افراد با وجود نیاز به راهنمایی و مشاوره با روانشناس، از مراجعه به آن امتناع کنند و بیماری آنها شکل وخیم تری به خود می گیرد.

بهبود زندگی با کمک روانشناس
روانشناسان علاوه بر تعهد و مسئولیت کاری که دارند، همدم و محرم اسرار خوبی هم هستند؛ چرا که با جان و دل به صحبت های بیمار گوش می دهند و کاملا او را درک می کنند. روانشناسان با تخصص و تجربه ای که دارند، راه و روش درست زندگی کردن و راه بدست آوردن آرامش را به ما یاد می دهند تا احساس بهتری از زندگی داشته باشیم. از طرفی امید به زندگی را در فرد افزایش می دهند و از تشدید بیماری و بروز حوادث ناگواری مثل خودکشی و افسردگی حاد پیشگیری می کنند. اما متاسفانه به دلایلی که به آن اشاره کردیم هنوز هم افرادی هستند که از مراجعه به روانشناس برای برطرف کردن مشکلات خود خودداری می کنند و از افراد بی تجربه و بدون تخصص مثل دوستان و اقوام خود راهنمایی و کمک می خواهند. افراد با این کار ممکن است شرایط را برای خودشان بدتر کنند. در چنین شرایطی این اطرافیان هستند که باید بیمار را راهنمایی کنند تا به روانشناس مراجعه کند و برای بهبود زندگی خود از متخصص کمک بگیرد.

چرا مشاوره تلفنی روانشناسی
مشاوره تلفنی روانشناسی بهترین انتخاب برای مشاوره با روانشناس است؛ چرا که افراد نه تنها دغدغه ترافیک و شلوغی مطب ها و طی کردن مسافت های طولانی برای مراجعه حضوری را ندارند، بلکه دیگر مراجعه پنهانی از ترس قضاوت شدن را هم تجربه نخواهند کرد. مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی به افراد کمک می کند تا بدون خجالت از مشکلات و احساسات خود با روانشناس صحبت کنند و از مشاوره و راهنمایی های او بهره مند شوند.

گاهی هم پیش می آید که فرد به صورت ناگهانی دچار شرایط روحی بدی می شود و همان لحظه نیاز به کمک روانشناس دارد؛ اما فرصت و شرایط مراجعه حضوری را ندارد. در چنین شرایطی، مشاوره تلفنی و آنلاین روانشناسی در بهبود حال فرد نیازمند کمک بسیار کارساز خواهد بود. در هر زمان و هر مکانی می توانید از بهترین روانشناسان کشور با مشاوره تلفنی پزشکی سایت دکترِتو نوبت مشاوره روانشناسی بگیرید و محدودیت مراجعه به مطب در ساعات کاری و از قبل نوبت گرفتن را از سر راه بردارید.

جمع بندی گفته ها
همه ما ممکن است در زندگی دچار مشکلات روحی شویم و به کمک روانشناس نیاز داشته باشیم؛ اما به دلایل مختلف از مراجعه به آن خودداری کنیم و زندگی خود را به خطر بیندازیم. مشاوره تلفنی روانشناسی به افراد کمک می کند تا بدون خجالت و ترس از قضاوت شدن از روانشناس مشاوره بگیرند و در مورد مشکلات خود با او صحبت کنند. روانشناس با تخصص و تجربه ای که دارد، به بهبود زندگی بیمار کمک می کند و در نهایت جامعه سالم تری خواهیم داشت.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها