چلسی صفر- پورتو یک

سوپرگل طارمی برابر چلسی/ زیباترین گل سال برای صعود پورتو کافی نبود!/ ویدئو

مهدی طارمی که ابتدای بازی برابر چلسی نیمکت نشین بود، بعد از حضور در زمین یکی از زیباترین گل های چند سال اخیر لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

سوپرگل طارمی برابر چلسی/ زیباترین گل سال برای صعود پورتو کافی نبود!/ ویدئو

در بازی برگشت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با نتیجه یک بر صفر مقابل پورتو مغلوب شد. در این دیدار مهدی طارمی که از دقیقه ۷۰ وارد بازی شده بود، یک سوپر گل استثنایی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند. این گل با ضربه‌ی برگردان بود اما برای صعود پورتو کافی نبود.

قطعاً با دیدن این گل مهدی طارمی، سرمربی پورتو از اینکه چرا به طارمی از همان ابتدا بازی نداده است، پشیمان خواهد شد. پورتو با یک گل بازی را برد اما نتوانست صعود کند و طارمی سوپر گلی زد که قطعا بهترین گل این هفته‌ی چمپیونزلیگ بود.

بیشتر بخوانید : بازتاب سوپرگل طارمی در رسانه‌های جهان

اگر پورتو کمی خوش شانس تر بود شاید می‌توانست به مرحله‌ی بعد صعود کند اما یاران توخل توانستند از نتیجه بازی رفت دفاع کنند و اوضاع برای یاران کونسیچائو دشوار شد. او در دقیقه ۷۰ طارمی را وارد میدان کرد و مهدی هم با سوپر گل خود نشان داد که توانایی بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید : واکنش طارمی به سوپرگل خود

در مورد گل طارمی هر چه گفته شود کم است. این گل را حتما باید دید. چلسی بسیار خوش شانس بود که مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو نبود وگرنه شاید اکنون شرایط کاملا متفاوت بود و این چلسی بود که حذف می‌شد.

منبع: همشهری آنلاین

46

حجم ویدیو: 7.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • غنچه نوشکفته به ثمر ننشست
    0

    عشقی طارمی جووووووووووووووووووووووووون / تیتر منبرای این گل : غنچه نوشکفته به ثمر ننشست / مربی نادان تیم چرا دیر آوردیش تو زمین ؟!!

  • نعمت
    0

    آفرین بر شیر مرد ایرانی

  • کاربر ناشناس
    0

    خانم قریشی چقدر خوشحال میشه ...

    نظرات شما -
    • 123
      0

      همیشه سرت تو زندگی خصوصیه مردمه؟

  • ممد
    0

    یک ماچ آب دار از طرف ملت برای تو .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها