بیش از ۴۰۰۰ هزار مددجوی کرمانشاهی به اردوهای زیارتی اعزام شدند

بیش از ۴۰۰۰ هزار مددجوی کرمانشاهی به اردوهای زیارتی اعزام شدند

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بیش از سه میلیارد و 188 میلیون ریال به این اردوهای زیارتی و تفریحی اختصاص یافته است، اظهار داشت: در این راستا بیش از 4 هزار و 500 نفر تاکنون به این اردوها اعزام شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 226 میلیون ریال برای برنامه های فرهنگی، گفت: برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی به 4279 مددجو در استان در قالب پنج کانون دائمی، 14 کانون موقت تابستانی،10 کانون جوانان پیرو ولایت ارائه شد.

جمشیدی از اسکان150 دانش‌آموز در سه خوابگاه و مجتمع شبانه‌روزی در شهرستانهای اسلام‌آبادغرب، سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی خبر داد و افزود: به این دانش‌آموزان برنامه‌های متنوع تربیتی با اعتبار 800 میلیون ریال ارائه شده است.

وی به توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های مددجو اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه‌های آموزشی برای 18 هزار 237 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار دو میلیارد و 208 میلیون ریال اختصاص یافته است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه 1594 مددجوی بی‌سواد در استان شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: امسال به 189 مددجو برنامه‌های سواد‌آموزی ارائه شده و 76 مددجوی بی‌سواد کارنامه قبولی گرفته‌اند.

جمشیدی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی کمیته امداد، گفت: ارائه آموزشهای خانواده، اعزام مددجویان به اردوها و برپایی کانونهای فرهنگی و تربیتی از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت امور فرهنگی کمیته امداد استان در سال 95 موفقیتهای بسیاری به دست آورد، اظهار کرد: دستگاه موفق در امر پیشگیری از اعتیاد، دستگاه برتر در امر خدمت به زائران اربعین و دستگاه برتر در محو بی‌سوادی از جمله این دستاوردها است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها