سجادی: کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای مورد اجماع اصولگرایان است

سجادی: کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای مورد اجماع اصولگرایان است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی جبهه پیروان گفت: کاندیدای نهایی جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری همان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان است.

کمال سجادی در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جلسات شورای مرکزی جبهه پیروان و همچنین کمیته ستاد انتخابات شوراها به صورت مرتب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه جبهه پیروان برای انتخابات شوراها به بیش از 40 گزینه رسیده است، ادامه داد: ما اسامی مورد نظر خود را به احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان ارائه دادیم تا از میان این افراد، 21 نفر مشخص شوند و سپس این لیست به شورای مرکزی جبهه پیروان و ستاد انتخابات شورای شهر فرستاده شود.

سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: البته این اسامی تنها پیشنهادات جبهه پیروان برای انتخابات شوراهای سال آینده است و قطعا در این زمینه با سایر اصولگرایان نیز مذاکره می‌کنیم تا در نهایت به یک فهرست واحد برای انتخابات شورای شهر در تهران برسیم.

سجادی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری نیز به مصادیق رسیده‌اید، تصریح کرد: در حال حاضر افرادی را که در مظان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری هستند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سخنگوی جبهه پیروان با تأکید بر اینکه ما فعلا کاندیدای مشخصی را معرفی نمی‌کنیم و صرفا در حال بررسی صلاحیت افرادی هستیم که در مظان کاندیداتوری هستند، افزود: کاندیدای جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 کسی است که مورد اجماع اصولگرایان باشد.

وی تاکید کرد: قطعا ما برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی از همان کسی حمایت می‌کنیم که مورد نظر جامعه روحانیت مبارز و همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باشد.

سجادی در رابطه با ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌خواهد راه ائتلاف اصولگرایان را هموار کند و به مثابه چتری است که می‌تواند اصولگرایان را تحت پوشش خود قرار دهد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها