جنایتی که از ذهن مردم سنندج پاک نخواهد شد

جنایتی که از ذهن مردم سنندج پاک نخواهد شد

شهردار سنندج گفت: جنایت‌های رژیم بعث عراق در طول هشت سال جنگ تحمیلی بر هیچ کس پوشیده است و روز 28 دی ماه سال 65 روزی دردناک برای مردم سنندج است.

‌به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، به مناسبت فرارسیدن 28 دی ماه سالروز بمباران شهر سنندج توسط بمب افکن‌های رژیم بعثی، جمعی از اعضاء شورای شهر به دیدار خانواده شهید زمان‌پرور یکی از شهدای این حادثه رفتند. منوچهر فخری نیز شهردار سنندج در این دیدار بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران رنج‌ها و مشقت‌های زیادی را تحمل کردند اما با توکل به خداوند متعال و رشادت‌های دلیرمردان و جوانان این مرز و بوم توانستند در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز شوند.

وی افزود: مردم متدین استان کردستان همواره پیشقراول ولایت مداری بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از آب و خاک خود دفاع کردند. اکنون در سایه رشادت‌های دلاورمردان و رزمندگان و همچنین به برکت خون شهیدان امنیت لازم در کشور ما برقرار است. جنایت‌های رژیم بعث عراق در طول هشت سال جنگ تحمیلی بر هیچ کس پوشیده است و روز 28 دی ماه سال 65 روزی دردناک برای مردم سنندج است.

فخری افزود: در روز 28 دی ماه بیش از 220 نفر از مردم بی دفاع این شهر بر اثر بمباران هوایی جان خود را از دست دادند و این حادثه برگی دیگر به جنایت‌های رژیم بعث افزود. اکنون تمامی مسئولان و مردم، همه ما باید قددران خانواده شهدا باشیم و دیدار با خانواده معظم شهدا جز افتخارات تمامی مسئولان است.

شهردار سنندج گفت: امیدواریم با خدمات رسانی شایسته به شهروندان در راستای توسعه و آبادانی شهر گام‌های اساسی برداریم و رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها