برپایی ششمین دوره «سلام‌کاپ» در دانشگاه شهید رجایی

برپایی ششمین دوره «سلام‌کاپ» در دانشگاه شهید رجایی

ششمین دوره مسابقات پژوهشی دانش‌آموزی «سلام‌کاپ»، 28 و 29 بهمن ماه امسال در دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ریاحی، دبیر مسابقات پژوهشی سلام‌کاپ اظهار کرد: سلام کاپ جشنواره‌ای متشکل از دو بخش دستاوردهای علمی و مسابقات پژوهشی است که هر ساله با هدف تقویت و توسعه روحیه پژوهش بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش دستاوردهای پژوهشی این جشنواره اختراعات، اکتشافات و مقالات در 11 بخش برق و الکترونیک، علوم انسانی، مکانیک، هنر و عکاسی، ادبیات و زبان فارسی، ریاضی، شیمی، فیزیک و اخترفیزیک، پزشکی و علوم‌زیستی، کامپیوتر و معماری به رقابت می‌پردازند.

ریاحی تصریح کرد: در بخش مسابقات، سازه‌های دانش‌آموزان در حوزه‌های رباتیک، هوافضا، آی‌تی، ماشین‌های شیمیایی و سازه‌های ماکارونی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره هر ساله در یکی از دانشگاه‌های مطرح پایتخت برگزار می‌شود. اولین دوره این جشنواره در دانشگاه شهید رجایی، دومین دوره در دانشگاه شهید عباسپور، سومین دوره در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و چهارمین و پنجمین دوره در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

دبیر مسابقات پژوهشی سلام‌کاپ یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.salamcup.ir/ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها