۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان امحاء شد

۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان امحاء شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار علی‌اکبر جاویدان در مراسم امحاء کالاهای قاچاق مکشوفه، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مهم پلیس را برخورد با مجرمان اقتصادی و قاچاقچیان کالا در سطح جامعه دانست.

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا از آنجایی دارای اهمیت است که این امر ناپسند ضربات سنگینی را بر پیکره اقتصاد کشور و حتی موضوع اشتغال جوانان وارد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه معضل قاچاق کالا در کشور ما، علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است، اظهار داشت: امروزه این معضل علاوه بر اینکه به عنوان یک تهدید جدی بر سر راه تجارت آزاد است هزینه‌های زیادی نیز بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می‌کند.

سردار جاویدان با اشاره به اجرای 18 طرح عملیاتی در برخورد با قاچاقچیان کالا از ابتدای سال تصریح کرد: تاکنون بیش از 129 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و 657 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه توجه به بحث حضور دستگاه‌های فرهنگی در امر مبارزه با قاچاق بسیار مهم بوده و باید دستگاه‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی کشور در این رابطه گام بردارند، اظهار کرد: این مهم جز با همکاری و همدلی دیگر دستگاه‌های مرتبط میسر نمی‌شود.

در این مراسم بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق دخانی، گمرکی و ممنوعه با حضور مسئولان استانی امحاء شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها