بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی و مرکز جامع درمان سرطان گنبدکاووس احداث می‌شود

بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی و مرکز جامع درمان سرطان گنبدکاووس احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عبدالقدیر کریمی در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: برای احداث بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس هم‌اکنون مراحل انتخاب زمین و جانمایی آن در حال انجام است که پس از تملک زمین عملیات اجرایی این طرح بزرگ در مساحت 40 هکتار زمین آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان 800 تختخوابی و مرکز درمان سرطان با کمک خیرین احداث خواهد شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز تجهیز این بیمارستان را به عهده گرفته است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: احداث این بیمارستان مصوبه شورای اداری استان و مورد حمایت استاندار گلستان است.

وی همچنین از قول مساعدت نماینده مجلس برای انجام این پروژه خبر داد و گفت: مسئولان شهرستان برای احداث این مجتمع توافق نظر و انگیزه قوی دارند و امیدواریم تملک زمین از طریق وزارت دفاع و سازمان ملی مسکن تحقق پیدا کند.

عبدالرضا فاضل قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هم در این جلسه اظهار داشت: هم‌اکنون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گنبدکاووس با همین میزان جمعیت به مردم چند شهرستان همجوار نیز خدمات می‌دهند و از لحاظ فضای بیمارستانی شهرستان گنبدکاووس از شهرهای دیگر محروم‌تر است.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های عمرانی در راستای طرح تحول نظام سلامت و ارتقای خدمات به مردم است تا رضایت‌مندی آنان نسبت به خدمات بهداشت و درمان افزایش یابد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها