کاهش ۳ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در ۱۹ استان کشور

کاهش ۳ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در ۱۹ استان کشور

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای پیش‌بینی کرد که در هفته آینده یک توده هوای نسبتاً سرد بخشی از نقاط مختلف کشور را تدریجاً در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه تحت تاثیر قرار دهد.

بر اساس این اطلاعیه آمده است: استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان از یکشنبه تا سه شنبه با افت سه تا 6 درجه‌ای دما مواجه شوند.

سازمان هواشناسی کشور می‌افزاید: استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دچار کاهش هفت تا 12 درجه‌ای دما می‌شوند.

سازمان هواشناسی کشور در ادامه این اطلاعیه آورده است: استانهای اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمان و خراسان جنوبی نیز در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه با افت دمای چهار تا هشت درجه‌ای مواجه می‌شوند.

بنابر اطلاع سازمان هواشناسی کشور دمای هوای کردستان و کرمانشاه نیز در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه خود اعلام کرد: استانهای تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم نیز از شامگاه یکشنبه تا روز چهارشنبه با افت سه تا 6 درجه‌ای دما مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در مدت زمان یاد شده، بیشینه دمای هوا در مناطق واقع در شمال غرب، شرق و به ویژه شمال شرق کشور به زیر صفر درجه نیز خواهد رسید.

بر این اساس توصیه می شود برای تامین حاملهای سوخت و انرژی اقدامات لازم بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها