توجه به مشکلات زنان روستایی و عشایری در اولویت دولت باشد

توجه به مشکلات زنان روستایی و عشایری در اولویت دولت باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم غلام محمد زارعی عصر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد با بیان تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آن عالم ربانی و مجاهد نستوه همواره در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشگام بودند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی انقلابی و یار دیرین رهبری بود و چه در طول سال‌های انقلاب اسلامی و بعد از آن در جنگ تحمیلی خدمات شایسته‎‌ای به نظام داشته است.

وی با تاکید بر اینکه طرح سازندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی زمینه توسعه را در کشور ایجاد کرد، افزود: در زمان آن عالم بزرگ بسیاری از زیرساخت‌های لازم در کشور ایجاد شد و با برنامه ریزی صحیح زمینه رشد آنها محقق شد.

زارعی تاکید کرد: آیت الله رفسنجانی رسالت واقعی خود را انجام داده و در تمام دوران علی رغم ناملایمات در انجام وظیفه دینی و ملی خود ثابت قدم بودند و به طور قطع با کوچ ایشان فکرشان فراموش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم قدردان نظام و سرمایه‌های نظام باشیم و همیشه و در همه حال مدافع ولایت و رهبری باشیم تا جان در بدن داریم در برابر نفوذ و توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه 48 درصد از جامعه زنان این استان را زنان روستایی و عشایری تشکیل می‌دهند، بیان کرد: بدون شک توجه به مشکلات این قشر نقش به سزایی در توسعه مناطق روستایی خواهد داشت.

وی با اشاره به سومین سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان است، تصریح کرد: این عمل نشان از حسن توجه دولت تدبیر و امید و معاونت امور زنان به این استان کمتر برخوردار است و امید است این سفر منشا برکات زیادی باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها