پرداخت هزینه‌های درمانی افراد نیازمند مهرستان در دستور کار کمیته امداد است

پرداخت هزینه‌های درمانی افراد نیازمند مهرستان در دستور کار کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری تسنیم دلاور کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مهرستان اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت و توانمندسازی افراد تحت حمایت در قالب امور معیشتی، بهداشت و درمان، مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، حمایت‌های اجتماعی، اشتغال، خودکفایی و توانمندسازی به نیازمندان جامعه ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان مهرستان افزود: امسال جهت بهبود سلامت بیماران تحت حمایت و حفظ و ارتقای عزت نفس جامعه با هدف نیل به جامعه بدون فقر یکی از اهداف و سرفصل‌های اساسی خدمات حمایتی کمیته امداد استقرار کامل چتر حمایت‌های درمانی و بهداشتی برای افراد نیازمند و آسیب دیده است.

وی بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان در چارچوب آموزه‌های اسلامی در سال‌های پس از انقلاب برنامه‌های گسترده و کم‌نظیری توسط نهادهای متولی به ویژه کمیته امداد در قالب اجرای فعالیت‌های مختلف از قبیل تامین هزینه‌های معیشتی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، مشاوره، بیمه و درمان با رویکرد توانمندسازی، خودکفایی و استقلال خانواده‌ها به اجرا درآمده است.

کریمی افزود: اقدام‌های حمایتی با اولویت زیرپوشش قرار گرفتن نیازمندترین افراد جامعه به نحی تدوین شده که ضمن خانواده‌محوری، دختران و پسران در آستانه ازدواج نیز با دریافت کمک هزینه ازدواج و با حفظ عزت و کرامت انسانی به سمت زندگی بهتر سوق یابند.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان و بهبود وضعیت سلامت جامعه هدف کمیته امداد شهرستان مهرستان، امسال پرداخت 52 میلیون و 384 هزار ریال در قالب کمک هزینه‌های درمانی به مددجویان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد مهرستان افزود: هزینه‌های درمان شامل سرانه بیمه درمانی و تکمیلی و هزینه‌های خاص مرتبط با درمان منطبق با مقررات و دستورالعمل‌های کمیته امداد است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها