۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به شهرستان‌های استان ایلام اختصاص یافت

۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به شهرستان‌های استان ایلام اختصاص یافت

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: 10 دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری در اختیار فرمانداران شهرستان‌های استان ایلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ناشی از وقوع مخاطرات در اکثر بحران‌ها قطع برق است افزود: قطعی برق معمولاً سبب بروز مشکلات ثانویه از جمله اختلال در خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدماتی و درمانی می‌شود که نمونه‌هایی از آن در بحران‌های حادث شده در استان را شاهد بودیم.

مدیرکل بحران استانداری ایلام عنوان کرد: به جهت کمک به حل بخشی از این مشکل براساس دستور استاندار ایلام و مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران کار این موضوع در دستور کار مدیریت بحران استان قرار گرفت.

وی گفت: بعد از تأمین اعتبار 13 دستگاه دیزل ژنراتور خریداری و 10 دستگاه آنها در اختیار فرمانداران به‌عنوان روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهت استفاده در حوزه شهرستان مربوطه قرار گرفت.

کرمی با بیان اینکه قدرت اسمی این دیزل ژنراتورها 63 kva است خاطرنشان کرد: هر چند براساس قانون و ضوابط و مقررات پدافند غیرعامل تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی، درمانی و خبازی‌ها باید از قبل نسبت به تأمین ژنراتور برق اضطراری و مخازن ذخیره سوخت دوم و آب اقدام کنند تا در مواقع بحران ارائه خدمات به مردم دچار اختلال جدی و طولانی مدت قرار نگیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها