2000 دانشجوی دختر دانشگاه شهرکرد از خوابگاه بی‌بهره‌اند

2000 دانشجوی دختر دانشگاه شهرکرد از خوابگاه بی‌بهره‌اند

رییس دانشگاه شهرکرد تعداد دانشجویان دختر در دانشگاه شهرکرد را 5000 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 3000 دانشجو بهره‌مند از خوابگاه و مابقی نیازمند خوابگاه هستند.

به گزارش ایسنا ، شایان شامحمدی در آئین کلنگ‌زنی ساخت خوابگاه دخترانه 15 خرداد که به همت و نیت خیرخواهانه بنیاد 15 خردادانجام شد، اظهار کرد: خوابگاه دانشجویی دخترانه 15 خرداد با زیر بنای 4500 متر در دانشگاه شهرکرد ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این خوابگاه به همت بنیاد 15 خرداد و خیرین استان کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: با ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه 15 خرداد 250 دانشجو از امکانات رفاهی بهره‌مند خواهند شد.

شامحمدی اعتبار مورد نیاز احداث این خوابگاه را هفت میلیارد ریال گزارش کرد و گفت: این خوابگاه در سه طبقه و 62 اتاق چهار نفره احداث می‌شود.

رییس دانشگاه شهرکرد تعداد دانشجویان دختر در دانشگاه شهرکرد را 5000 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 3000 دانشجو بهره‌مند از خوابگاه و مابقی نیازمند خوابگاه هستند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان اردل، کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: ما مسئولین موظف به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای محققین و دانشجویان هستیم زیرا هر استانی برای توسعه و آبادانی نیازمند دانشجویان و محققین است.

کاظمی یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان در استان را کمبود خوابگاه و امکانات رفاهی دانست و گفت: امروز با احداث این خوابگاه، بسیاری از دانشجویان فارغ از این دغدغه می‌شوند.

کاظمی در پایان اقدامات بنیاد 15 خرداد را ارزشمند دانست و از مسئولین خواست تا با حمایت خود در امور اشتغال و آموزش قدم مثبتی بردارند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها