خواننده‌ای که ره صد ساله را یک ساله طی کرد/ اشک‌های حامد همایون در اولین شب اجرایش

خواننده‌ای که ره صد ساله را یک ساله طی کرد/ اشک‌های حامد همایون در اولین شب اجرایش

اولین کنسرت رسمی حامد همایون خواننده پاپ شامگاه سه شنبه ۲۸ دی ١٣٩٥ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد همایون خواننده جوان موسقی پاپ اولین کنسرت رسمی خود را در قالب جشنواره موسیقی فجر در شامگاه سه شنبه به روی صحنه برد.

همایون برنامه خود را با خواندن قطعه «به چشمات قسم» آغاز کرد و بلافاصله پس از آن قطعه «چنین کنم چنان کنم» را برای حضار اجرا کرد. او پس از اتمام این قطعه به حضار گفت: «سلام، خدا رو شکر، امشب بهترین شب زندگی من هست، از همه شما سپاسگزارم و عاشقتان هستم.»

این خواننده سپس قطعه «چتر خیس» را برای حضار اجرا کرد که با همخوانی و استقبال حاضرین در سالن همراه شد.

همایون در بخش دیگر این اجرا گفت: «امروز دقیقا یک سال از زمانی که کارم را شروع کردم می‌گذرد، امروز و قبل از این اجرا، از مادرم خواستم برایم دعا کند، او هم گفت آن‌هایی که در این یک سال برایشان خوانده‌ای، در کنارت هستند و از تو حمایت می‌کنند.»

همایون که بغض کرده بود نتوانست به حرف‌هایش ادامه دهد و با چشمانی خیس از اشک اجرا را ادامه داد.

قطعات «خدا همین حوالیه»، «دوباره عشق»، «می‌روم»، «نگاه کن»، «مجنون»، «چه عشقی»، «دیوونگی»، «قسمت»، «بارون که زد»، «آه نکش»، «دنیای من»، «شیدایی» به ترتیب قطعاتی بودند که این خواننده اجرا کرد.

همایون همچنین در این کنسرت گفت: «می‌خواهم شخصی را معرفی کنم که از اولین روز آشنایی‌ام با او، هم راهنمایی شدم و هم دلگرم. مثل کوه پشت من ایستاد و اگر او نبود، من امشب اینجا نبودم، محسن رجب‌پور کسی است که من با حمایت های او به اینجا رسیده ام و همیشه مدیون او هستم.»

این خواننده جوان سپس از سامان امامی که سابقه تنظیم آهنگ های او را دارد تقدیر کرد و افزود: « من شیرازی هستم. یک روز در یک تماس تلفنی، به من گفت بیا تهران تا یک حرکت مثبت با هم انجام دهیم. بعد از آن روز حتی یک لحظه هم من را تنها نگذاشته و علاوه بر این‌که تنظیم بیشتر قطعاتم را انجام داده، مثل یک برادر در کنارم بوده است.»

همایون در پایان ضمن تشکر از همه حضار و طرفدارانش قطعات «چتر خیس»، «مردم شهر»، «شیدایی»، «بارون که زد»، «چنین کنم چنان کنم»، «دیوونگی» و «به چشمات قسم» را که مورد استقبال قرار گرفته بود را در پایان بار دیگر اجرا کرد.

آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیرحسین توسلی (تار، سه‌تار، باغلاما) و علیرضا توسلی (دف) دیگر اعضای ارکستر حامد همایون در اولین کنسرت او بودند که او در بخش های مختلف اجرا این افراد را معرفی و از زحماتشان تقدیر کرد.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها