۱۴ میلیارد تومان برای اتمام بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی جهرم اختصاص یافت

۱۴ میلیارد تومان برای اتمام بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی جهرم اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدجعفر علیزاده شامگاه سه‎شنبه ‎در نشست خبری اظهار داشت: بیمارستان بزرگ 272 تخت خوابی جهرم به عنوان قطب بزرگ آموزشی و درمانی در جنوب استان فارس دارای بخش‎های تخصصی داخلی, جراحی, زنان و زایمان و کودک و نوزادان است.

وی گفت: این بیمارستان با 36 تخت مراقبت‌های ویژه سی سی یو, ای سی یو و ان ای سی یو مجهز به 10 اتاق عمل, هفت اتاق ال دی ار, 31 تخت اورژانس و اتاق زایمان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیمارستان افزود: پیشرفت فیزیکی این بیمارستان به نیمه‎های راه رسیده است و در ابتدای امسال جهش بزرگی در عملیات ساخت بیمارستان داشته‎ایم و هم اکنون 110 نفر در قسمت‎های مختلف مشغول به کار هستند.

علیزاده هزینه کل ساخت بیمارستان را حدود 60 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: 14 میلیارد تومان اعتبار امسال تخصیص داده شده است که این میزان حداقلی است و تا اتمام پروژه هر مقدار که نیاز باشد اعتبار تزریق می‎شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکنون 25 میلیارد تومان برای بیمارستان هزینه شده و برای اتمام بیمارستان هر اندازه اعتبار نیاز باشد تامین و به پروژه تزریق می‎شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها