تأکید آیت‌الله سبحانی بر ساماندهی فضای مجازی/وزیر ارتباط به فکر راه چاره باشد

تأکید آیت‌الله سبحانی بر ساماندهی فضای مجازی/وزیر ارتباط به فکر راه چاره باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه یهودیت سرتاسر امید است تا آنجا که هر گناهی را بخشودنی می‌دانند اظهار داشت: از سوی دیگر اگر دین سراسر خوف باشد هم فرد نمی‌تواند کاری انجام دهد چرا که از توبه ناامید می‌شود اما حقیقت این است که باید انسان بین خوف‌ورجا باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قلم علما مسلسل‌های آن‌ها است افزود: طلاب باید به درس علاقه‌مند باشند و در راه کسب علم تلاش کنند.

به گفته وی، تا مادامی که علم ما قوی نباشد نظام محفوظ نیست چرا که حفظ نظام منوط به کسب قله‌های علم است.

استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز نارضایتی از وضع فضای مجازی در کشور تصریح کرد: فضای مجازی تهدیدی برای کودکان و جوانان است، در شرایط کنونی همه مفاسد به راحتی به خانه‌ها نفوذ می‌کند.

آیت اله سبحانی با تأکید بر اینکه وزیر اطلاعات باید زمینه فضای مجازی باید به فکر راه چاره باشد گفت: درهای فساد را باز گذاشتن سبب می‌شود نظام سست شود نظام ما نظام اسلامی است از همین رو جوانان و کودکان باید مؤمن و مسلمان باشند

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر همین موبایل می‌تواند مرکز فساد باشد چرا که وسیله‌ای در دسترس برای همه مردم است از همین رو مسئولان به فکر چاره‌اندیشی باشند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها