۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گیلان کشف شد

۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ علی یوسفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی چند عملیات در سطح استان موفق به کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک قاچاق شد اظهار داشت: بیش از 41 هزار قلم لوازم خانگی در عملیات‌های مذکور کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان با تاکید بر اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر 35 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: در راستای عملیات‌های مذکور و کشف کالاهای قاچاق 12 نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

یوسفی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان به‌صورت جدی پیگیری می‌شود تصریح کرد: 2 هزار حلقه لاستیک و 41 هزار قلم انواع لوازم خانگی قاچاق با گشت‌های پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از بازار کشف و ضبط شده است.

وی پیامدهای بلند‌ مدت قاچاق کالا و ارز را موجب سلب امنیت اقتصادی و ضربه زدن به امنیت ملی عنوان و بیان کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان در راستای مقابله با این پدیده شوم به‌طور جدی عمل می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان تاکید کرد: گشت‌ها و پیگیرها در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازارهای سطح استان انجام و پیگیری این مقوله در استان با جدیت دنبال می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها