رئیس بنیاد مستضعفان: تفاهم‌نامه توسعه گردشگری جزایر لارک و هنگام بررسی می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان: تفاهم‌نامه توسعه گردشگری جزایر لارک و هنگام بررسی می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: برای بررسی شرایط این دو جزیره تیم کارشناسی را اعزام خواهیم کرد و تا پایان سال جاری کار بررسی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد سعیدی کیا در نشست با استاندار هرمزگان، افزود: تفاهم‌نامه توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام را نیز بررسی خواهیم کرد و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد. همچنین بررسی‌های موردنیاز برای اجرای طرح‌های پرورش ماهی در قفس در جزایر هرمز و لارک را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دیگری که در اسفندماه به هرمزگان خواهیم داشت تلاش می‌کنیم این طرح‌ها را نهایی کنیم.

همچنین استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف هرمزگان ازجمله در زمینهٔ های گردشگری و شیلاتی، گفت: ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام وجود دارد که می‌توان با ایجاد امکانات مناسب گردشگران بسیاری جذب کرد.

جاسم جادری عنوان کرد: در این راستا طرحی آماده کرده‌ایم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای امکانات توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام با همکاری بنیاد مستضعفان ایجاد شود. می‌توان با ایجاد امکانات مناسب گردشگران بسیاری جذب کرد و موجب ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این مناطق شد.

استاندار هرمزگان افزود: برای جزایر لارک و هنگام طرح‌های منطقه نمونه گردشگری نیز آماده‌شده است و می‌توان کار مطالعاتی بیشتری را نیز در این زمینه انجام داد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها