طرح عفاف و حجاب با قوت در نیروی انتظامی دنبال می‌شود

طرح عفاف و حجاب با قوت در نیروی انتظامی دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یک کار جهادی در رابطه با گشترش فعالیت‌های قرآنی و حفظ قرآن در نیروی انتظامی شکل گرفته است.

وی افزود: تا اواخر سال 94 حدود 53 هزار حافظ یک جزء تا سی جزء قرآن کریم داشتیم که امسال بیش از 20 هزار نفر به این جمعیت افزوده می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مقام معظم رهبری در رابطه به امر به معروف و نهی از منکر سفارش و تأکید زیادی دارند و طرح عفاف و حجاب در زمان ریاست جمهوری قبل مصوب شد که در حال حاضر در نیروی انتظامی با قوت در حال انجام است و از وظایف آن جلوگیری از موضوعات اخلاقی است و در کل فشرده خدمات نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان کرد: در رابطه با عفاف و حجاب قانونی از طریق رئیس جمهور در گذشته ابلاغ شده و طبق آن 26 وزارتخانه مسئول شناخته شده‌اند واز 310 اصل آن 21 اصل مربوط به نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی ناجا گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر بهترین طرح برای جلوگیری از ناهنجاری‌های بداخلاقی در جامعه است که در این راستا اگر همه به هم کمک کنند اقدام خوبی انجام می‌شود.

بهرامی افزود: همه کارهای نیروی انتظامی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از ناهنجاری‌ها از جمله بداخلاقی‌‌ها است.

وی اظهار داشت: در راستای منویات رهبری به ویژه سبک زندگی تاکنون در برخی استانها در قالب برنامه‌های فرهنگی گام برداشته شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها