فراکسیون "مبارزه با مواد مخدر" در مجلس تشکیل می‌شود

فراکسیون "مبارزه با مواد مخدر" در مجلس تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم علی کاظمی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: امنیت دفاعی و نظامی کشور ما در سطح منطقه و جهان یک افتخار بزرگ است اما باید اذعان نمود که در درون کشور با چالش‌هایی مواجه هستیم که برای رفع آن‌ها و ایجاد امنیت درونی باید حرکت قوی توسط همه نهادها و قوا انجام شود.

وی افزود: در بحث اقتصادی مشکلات مختلفی داشتیم اما در 3 سال گذشته به دلیل انجام کارهای کارشناسی قدم‌هایی برداشته شد که اکنون رو به رشد هستیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای حل نمودن مشکلات اقتصادی و رفع معظل بیکاری در جامعه، بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی و بیکاری عاملی برای موفقیت در امر مبازه با مواد مخدر است از همین‌رو باید به صورت جدی پیگیر این دو مسئله اساسی بود.

کاظمی رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جوانان را از مباحث اصلی برنامه ششم برشمرد و تصریح کرد: دولت برای حل این مشکلات بودجه خوبی را در نظر گرفته است.

وی اعتیاد را یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی در کشور و دنیا دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد فراکسیون مبارزه با مواد مخدر به منظور ارائه راهکاری علمی و حرکت تخصصی در این امر توسط 170 نفر از نمایندگان مجلس دهم مطرح شد اما به دلیل هم‌زمان شدن با برنامه ششم عقب افتاد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از اتمام کار در خصوص برنامه ششم در مجلس فراکسیون مبارزه با مواد مخدر تشکیل و انتخابات آن برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها