۱۹ طرح صنعتی تا پایان امسال در استان گیلان افتتاح می‌شود

۱۹ طرح صنعتی تا پایان امسال در استان گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی منتظری عصر امروز در حاشیه بازدید و نشست مشترک خبری با مدیرعامل سیمان خزر در لوشان اظهار داشت: 19 طرح آماده به افتتاح با سرمایه هزار و 100 میلیارد تومانی در برنامه داریم.

منتظری با بیان اینکه بیش از 40 درصد از مشکلاتی که واحدهای صنعتی و تولیدی داشته‌اند رفع شده است افزود: مشکلات ما در عرصه صنعت به حداقل رسیده و اکنون به‌ندرت این مشکلات وجود دارد و با همت و کمک‌های دولت امید به بهبود این مشکلات داریم.

وی با اشاره به اینکه گیلان قطب تولیدات صنایع سلولوزی در کشور است افزود: صنایع سلولوزی صنعتی است که مواد اولیه آن در استان یافت می‌شود و نیازی به وارد کردن مواد اولیه نداریم و این مزیت بزرگی برای استان گیلان است که باید از آن استفاده کرد.

رئیس صنعت معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: ما باید از تولید استان حمایت کنیم تا باعث ایجاد رقابت بین واحد‌های تولیدی شویم زیرا این کار باعث بالا رفتن سطح کیفی محصولات شده و به رونق اقتصادی کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر نیز در این نشست اظهار داشت: شرکت سیمان خزر بیش از 500 نفر شاغل مستقیم و بیش از 3 هزار نفر شاغل غیرمستقیم دارد.

منصور نجفی با بیان اینکه شرکت سیمان خزر در سال 94 زیان‌ده بوده است اعلام کرد: با توجه به حمایت دولت و مسئولان استان و با ارتقاء کیفیت در تولید، محصولات این شرکت به کیفیت برتر در استان و منطقه تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر خاطرنشان کرد: خریداران سیمان خزر دغدغه کیفیت پایین سیمان را ندارند زیرا محصولات این شرکت از نظر کیفیت مقام نخست را دارد و تا به امروز حتی یک شاکی در بحث کیفی نداشته‌ایم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها