سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین در استان مرکزی دستگیر شد

سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین در استان مرکزی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ سیدنورالدین حسینی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین اظهار داشت: مدتی پیش گزارش سرقت یک دستگاه کامیون کشنده هوو به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و با توجه با اینکه وقوع اینگونه سرقت‌ها در استان بی‌سابقه بود، بلافاصله تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات کارآگاهان پلیس و جمع‌آوری مدارک لازم نشانه‌هایی از سارق که ساکن یکی از استان‌های غربی بود به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی تیمی از مأموران انتظامی به محل سکونت متهم اعزام شدند و ضمن انجام مراقبت‌های نامحسوس مشخص شد که این فرد مخفیگاه دیگری را برای پنهان شدن در نظر گرفته است.

حسینی خاطرنشان کرد: سرانجام با ادامه مراقبت‌های نامحسوس کارآگاهان پلیس این متهم در شهر اراک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در ابتدا فرد دستگیر شده منکر نقش خود در سرقت‌ها شد، اما در مواجهه با اسناد و دلایل موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت یک دستگاه کامیون کشنده هوو از شهرستان اراک و چهار فقره سرقت کامیون از استان‌های قم و همدان اعتراف کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها