۱۹۳ تن کالای تاریخ گذشته در بوشهر معدوم شد

۱۹۳ تن کالای تاریخ گذشته در بوشهر معدوم شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمود سیفیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی نقش مهمی در مبارزه با قاچاق کالا دارد اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا برنامه‌ریزی مهمی انجام شده و دستگاه‌های مرتبط با تعامل و هماهنگی با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کنند.

وی با اشاره به اقلام کالاهای انهدامی و غیر قابل استفاده تصریح کرد: کالاهای فاسد و تاریخ گذشته در راستای حفظ سلامت مردم منهدم می شود و این اقدام از جمله ماموریت‌ها و وظایف مهم سازمان اموال تملیکی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان بوشهر ازمتلاشی شدن 193 تن کالای تاریخ گذشته در بوشهر خبرداد و افزود: 193 تن کالای تاریخ گذشته و کالاهایی که اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ علوم پزشکی ورودشان را به چرخه مصرف تایید نکرده‌اند، در بوشهر معدوم شد.

سیفیان این کالاها را شامل مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و پوشاک دانست و گفت:ارزش کالاهای معدوم شده که ایرانی و خارجی هستند دو میلیارد و 517 میلیون ریال ارزیابی شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان اموال تملیکی استان بوشهر امسال در پنج نوبت کالاهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته را متلاشی کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها