مهارت‌آموزی در مدارس مازندران تقویت می‌شود

مهارت‌آموزی در مدارس مازندران تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید علی قاسمی تروجنی امروز در مراسم انتخابات مجامع اعضا، مربیان، مدرسان و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی مازندران اظهار داشت: دانش آموزان آینده‌سازان کشور ما هستند که باید زمینه برای رشد و تعالی علمی آنان مهیا شود که در جامعه نقش آموزش و پرورش به مراتب مهم‌تر از دیگر نهادها است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در جامعه، افزود: جمهوری اسلامی حق انتخابات را به همگان داد که دانش آموزان باید از هم اکنون با حضور در انتخابات دانش آموزی خود را برای انتخابات بزرگتر و مهتر مهیا کنند.

قاسمی تصریح کرد: باید دانش آموزان از اکنون بیاموزند که باید مسئولیت رای خود را بپذیرند و اگر پیشرفت یا پسرفتی بود نتیجه رای است در نتیجه دادن رای باید همراه با تفکر و اندیشه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: سازمان دانش آموزی بهترین نهادی است که دانش آموزان در آن مسئولیت‌پذیری را تجربه می‌کنند که انتخابات آن نیز باید بر اساس قانون باشد تا نظم و قانون در دانش آموزان نهادینه شوند.

قاسمی گفت: کار و تلاش نوآوری، خلاقیت، حضور در حماسه‌ها، نماز جماعات و جمعه و اردوهای جهادی تعهد، نظم پذیری و راستگویی را در دانش آموزان تقویت کنیم که سازمان دانش آموزی در این زمینه نقش مهمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با مسئولیت‌پذیری دانش آموزان مهارتهای لازم جهت ورود به جامعه و بازار کار در آینده مهیا می‌شوند.

وی بیان کرد: همه باید برای ایران سرافراز تلاش کنیم و با پیشرفت و توسعه در تمام زمینه‌ها پرچم کشورمان را در دنیا با افتخار به اهتزار درآوریم.

قاسمی گفت: 18 هزار و 645 دانش آموز عضو تشکل پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی مازندران هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها