پیش فروش بلیت اتوبوس نوروز ۹۷، بدون افزایش قیمت

مدیر عامل شرکت تعاونی‌های اتوبوسرانی گفت: بلیت اتوبوس برای نوروز ۹۷ بدون افزایش قیمت پیش فروش می‌شود.

پیش فروش بلیت اتوبوس نوروز ۹۷، بدون افزایش قیمت

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان عامری مدیرعامل شرکت تعاونی‌های اتوبوسرانی، با بیان اینکه حمل و نقل مسافرین به ویژه در بخش اتوبوسرانی بسیار راکد شده است ، اظهار کرد: در ایام نوروز با رونق گرفتن حمل و نقل مسافری سعی کرده‌ایم ناوگان اتوبوسرانی خود را نوسازی کنیم و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات ویژه به مسافران را داریم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه تولید در بخش ناوگان اتوبوسرانی بسیار کم شده با این وجود سعی کرده‌ایم بسیاری از اتوبوس‌های خود را تبدیل به VIP و مجهز به مانیتور کنیم .

عامری با بیان اینکه امسال نرخ بلیت اتوبوس را افزایش نداده‌ایم، گفت: به دلیل جذب استقبال بیشتر مسافران نرخ بلیت اتوبوس را از سال 95 افزایش نداده‌ایم و این خود به نوعی بزرگترین جاذبه برای این حوزه به شمار می‌رود.

به گفته وی؛ بلیت اتوبوس برای نوروز 97 بدون افزایش قیمت پیش فروش می شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی‌های اتوبوسرانی گفت: افزایش قیمت اتوبوس‌ تا سقف 800 میلیون‌تومان باعث شده تا بسیاری از رانندگان، ناوگان خود را نوسازی نکنند؛ همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای بخش حمل و نقل مسافری جاده‌ای شده است.

وی در پایان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری برای سفرهای نوروزی از روز گذشته آغاز شد. هموطنان می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری، نسبت به خرید بلیت های نوروزی اتوبوس اقدام کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها