۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس شهرستان دشتی پرداخت شد

۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس شهرستان دشتی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم غلامرضا مهرجو بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین فضاهای آموزشی و تعلیم و تربیت دارند اظهار داشت: شهرستان دشتی که به عنوان یک منطقه فرهنگی و دینی شناخته شده است در جلب و مشارکت خیران در توسعه برنامه‌های آموزشی، عمرانی و فرهنگی نقش مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه نقش خیران در تامین فضای آموزشی دشتی مهم بوده افزود: امسال خیران نقش خوبی در ساخت و تحویل مدارس داشته‌اند بگونه‌ای که سه مدرسه در نقاط مختلف این شهرستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

فرماندار دشتی افزود: اکنون خیران در حال ساخت مدارس جدیدی در نقاط محروم شهرستان دشتی هستند که سه واحد در حال ساخت دارند.

مهرجو از پرداخت اعتبارات لازم برای ساخت و تجهیز مدارس شهرستان دشتی خبرداد و گفت: در راستای توسعه نوسازی و تامین فضاهای آموزشی در شهرستان دشتی در سه سال گذشته 152 میلیارد ریال در این عرصه با مشارکت خیران پرداخت شده است.

وی با تاکید به توجه به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس دشتی بیان کرد: 48 کارگاه آموزشی متمرکز برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان دشتی برگزار شده که نقش مهمی در تحقق اهداف ترسیم شده داشته است.

فرماندار دشتی گفت: این کارگاه‌ها در زمینه آسیب‌های فضاهای مجازی، افزایش مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های فناوری اطلاعات با مشارکت فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان برگزار شده است.

مهرجو از اجرای طرح نهضت کتابخوانی در دشتی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به وجود زیر ساخت‌های لازم در شهرستان دشتی طرح نهضت کتابخوانی در مدارس دشتی اجرا که نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته است.

وی با اشاره به اختصاص 92 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مدارس دشتی گفت: در سه سال گذشته اعتبارات مهمی از محل تملک دارایی در توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس دشتی اختصاص یافته که در این عرصه 92 میلیاردریال پرداخت شد.

فرماندار دشتی افزود: با این اعتبار 48 مدرسه در کاکی و خورموج ساخته و تجهیز شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها