خیران ۲۵ مدرسه در نقاط محروم استان بوشهر ساختند

خیران ۲۵ مدرسه در نقاط محروم استان بوشهر ساختند

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، احمد مرادی عصر امروز در آیین افتتاح مدرسه و مجتمع فرهنگی هنری تنگ‌ارم دشتستان با بیان اینکه خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در ساخت فضاهای آموزشی دارند اظهار داشت: برای ساخت و تامین فضاهای آموزشی بخش‌های مختلف جامعه مشارکتی فعال دارند به‌گونه‌ای که علاوه بر خیران، شرکت‌ها و صنایع مختلفی در این عرصه مشارکت دارند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه خیران امسال 25 مدرسه ساخته و تحویل داده‌اند گفت: خیران مدرسه ساز استان بوشهر امسال تاکنون 25 مدرسه با 295 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با اشاره به افتتاح مدرسه خیرساز در تنگ‌ارم دشتستان خاطرنشان کرد: این مدرسه 4 کلاسه ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول از سوی زنده یاد حاج سید مصطفی عشاقی تامین اعتبار و ساخته شده است.

مرادی با بیان اینکه زیر بنای این ساختمان آموزشی 260 مترمربع است گفت: این مدرسه توسط پسر مرحوم حاج سید احمد عشاقی با اعتبار 450 میلیون تومان ساخته شد.

وی با اشاره به ساخت مجموعه فرهنگی مذهبی در تنگ‌ارم دشتستان افزود: مجموعه فرهنگی مذهبی با وصیت زنده یاد حاجیه سیده رقیه بیگم عشاقی با 120 مترمربع زیربنا و اعتبار 200 میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ساخته، تجهیز و تحویل آموزش و پرورش دشتستان شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: نیک‌اندیش سید احمد عشاقی این ساختمان‌ها را با کیفیت بسیار بالا بر اساس نیاز این منطقه تنگ‌ارم ساخته است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها