مصری‌ها در صدر داوطلبان کمک به جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه

مصری‌ها در صدر داوطلبان کمک به جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه

شبکه تی‌وی‌ان لهستان گزارش داد؛ برای هر یک از پست‌های داوطلبان کمک به برگزاری جام‌جهانی 2018 روسیه بیش از 117 نفر نامزد شده‌اند که انتخاب نهایی از سوی فیفا و کمیته ویژه روسی صورت خواهد گرفت.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده توسط منابع رسمی فیفا بیش از 27 درصد ثبت‌نام کنندگان خارج از روسیه زندگی می کنند. تاکنون بر خلاف پیش‌بینی‌ها 4 هزار نفر از مصر در سایت‌های معرفی شده از سوی فیفا جهت شرکت در جام جهانی 2018 روسیه ثبت‌نام کرده اند و داوطلبان کشورهای مکزیک، کلمبیا و چین در رده‌های بعدی قرار دارند.

بنا به گزارش تی‌وی‌ان داوطلبانی از 190 کشور جهان آمادگی خود را برای کمک به فیفا جهت برگزاری جام‌جهانی 2018 روسیه اعلام کرده‌اند که تعداد آنها نیز حاکی از رکورد تاریخی در تمامی ادوار این رقابت‌ها است.

مسن‌ترین داوطلب ثبت‌نام کننده یک پیرمرد 82 ساله است و بیش از 77 درصد را نیز جوانان بین 16 تا 25 سال تشکیل می‌دهند. 59 درصد داوطلبان کمک به جام جهانی 2018 روسیه زنان هستند.

داوطلبانی که برای جام‌جهانی 2018 روسیه انتخاب خواهند شد پیش از آغاز این رقابت‌ها در جام کنفدراسیون‌های سال 2017 که در همین کشور برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها