رفع مشکلات اقتصادی عامل پیشگیرانه مصرف مواد مخدر است

نماینده مردم شهرستان فارسان، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اقتصادی عامل پیشگیرانه برای مصرف مواد مخدر است.به گزارش ایسنا، علی کاظمی، در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ...

رفع مشکلات اقتصادی عامل پیشگیرانه مصرف مواد مخدر است

نماینده مردم شهرستان فارسان، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اقتصادی عامل پیشگیرانه برای مصرف مواد مخدر است.

به گزارش ایسنا، علی کاظمی، در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در کشور ما امنیت دفاعی ناشی از مجاهدت‌های شهدا وجود دارد، ولی با وجود این امنیت، آسیب‌ها و چالش‌های متعددی در سراسر کشور مشاهده می‌شود.

وی دلیل عمده روی آوردن افراد به مصرف مواد مخدر را ناشی از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: رفع مشکلات اقتصادی عامل پیشگیرانه برای مصرف مواد مخدر است. مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه به آسیب‌های اجتماعی توجه بسیاری دارد و برای رفع آن بودجه محسوسی اختصاص می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید با پیگیری‌های کارشناسانه در راستای رفع مشکلات معیشتی جامعه تلاش کنند تا جامعه‌ای سالم، شاداب و رو به رشدی بوجود آید. تحقق این موضوع مشروط به همدلی، وحدت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها